Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Va rog niste pareri Gambler Reflectoid vs. Frienship 729 GeoSpin Tacky

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Va rog niste pareri Gambler Reflectoid vs. Frienship 729 GeoSpin Tacky

    Buna ziua, dat fiind faptul ca pana in prezent am jucat doar cu palete preansamblate, prin urmare sunt incepator in ceea ce priveste setarea unei palete, iar acuma m-am hotarat sa-mi achizitionez o paleta, va rog sa ma sfatuiti, sa va exprimati o parere cu privire la cele doua fete (din titlu) pe care le aduc in discutie, tinand cont ca una din cele doua asi vrea s-o pun pe BH-ul unui lemn Friendship 729 Bomb, iar pe FH vreau sa pun o fata Friendship 729 Sp Transcend.
    Mentionez ca in timpul jocului folosesc foarte mult BH-ul cu Chop-uri, topspin, backspin, push-uri, block-uri, loop-uri.
    Avand in vedere ca lemnul este unul rapid iar pe FH va fi o fata rapida si pe BH una mai lenta, va rog exprimati-va parerea cu privire la aceasta combinatie, cu preponderenta in ceea ce priveste diferenta de viteza dintre cele doua fete (FH/BH) si care dintre cele doua fete la care ma gandesc pentru BH (Gambler Reflectoid sau Friendship 729 GeoSpin Tacky) e mai potrivita pentru combinatia pe care am prezentat-o.
    Va multumesc anticipat,
    Cu stima bdant
    Blade: 729 Bomb
    FH: Friendship 729 Cream Transcend
    BH: Friendship 729 Cream Transcend

  • #2