Dupa cum stiti concursul de la Oradea s-a terminat iar castigatorul la open general este Horvath Tiberiu din Oradea, Calin din Cluj a castigat la consolare, Valentin din București a castigat la old-boys, Pintiuta Catalina la feminin si Korosi Csongor la tineret.
Numarul de participanti a fost de 28 (am chemat vreo 50) dar oricum pot zice ca a fost o participare destul de buna am avut participanti din mai multe localitati: Oradea, Salonta si Alesd din judetul Bihor, din Cluj si din București (au participat 9 forumisti in total) . Nivelul jucatorilor a fost unul foarte bun.
Daca vreodata cineva doreste sa organizeze un concurs de talia acestuia va rog sa ma contactati pentru ca desi am organizat totul si totul a iesit asa cum am stabilit totusi am facut si ceva greseli care e bine sa nu le faca si altii de exemplu e bine sa aveti 2 persoane nejucatoare, una care sa se ocupe de hartii si de bani si una care sa fie atenta la jucatori, pentru ca eu a trebuit sa ma ocup de toate si eram intr-o fuga continua ba dupa hartii ba dupa bani ba dupa jucatori ba dupa meciurile pe care le aveam si nu prea imi statea mintea la joc. Alta greseala pe care am facut-o a fost ca nu am inceput inscrierile decat la ora 10 chiar daca era ora de incepere, si am pierdut vreo 40 de minute cu inscrierile.
Pe de alta parte sistemul de joc a fost unul care a multumit pe toata lumea singura obiectie a fost la sistemul de calificare a celor de pe locurile 3 din grupa care trebuia sa-l fac mai clar si fara echivoc. Fiecare jucator a jucat cel putin 5 meciuri in grupa de la open general si inca 3 la categorie dar la acest sistem concursul a durat de la ora 10 pana la ora 5 dupa masa in conditiile in care aveam disponibile 5+1 mese de joc.
Am facut de acasa hartii pentru fiecare grupa si pentru fiecare etapa dar tot m-am aflat in cadrul concursului ca nu aveam destule.
Ar mai fi trebuit sa fac mai multe diplome (cred ca fiecare jucator si-ar fi dorit cate o diploma macar) chiar daca am dat 4 la open general si inca 5 la categorii tot nu au fost destule.
Totusi acestea au fost motive de ingrijorare doar pentru mine si majoritatea participantilor au vazut concursul ca cel mai bine organizat in ultimul timp dar loc de mai bine intotdeauna exista si cand voi face concursul urmator va fi un concurs cat se poate de bun.
In legatura cu costurile ele au fost cam asa: 700 de mii pe cupa (1)+medalii(4)+diplome (9), vreo 200 de mii pe apa si pahare, cam peste un milion pe dvd-uri si habar n-am cat pe benzina si pe telefoane.
Sala nu ne-a costat nimic si pentru asta ii multumesc clubului IRIS TEAM din Oradea si presedintelui Varga Arpad pentru gazduire precum si conducerii societatii CONGIPS care detine sala.
Daca dupa toate aste credeti ca m-am saturat va zic ca nu si am de gand sa organizez in ianuarie sau februarie un concurs pe echipe. Exact cum se va desfasura concursul mai ramane de vazut, oricum va voi anunta din timp.
Ii rog pe cei care au participat la concurs sa-mi scrie aici ce parere au avut de concurs si eventualele lor sugestii.
Ii rog pe cei care doresc pozele de la concurs sa mai astepte un pic ca nu prea am timp dar rezolv pana sapt viitoare.
Numarul de participanti a fost de 28 (am chemat vreo 50) dar oricum pot zice ca a fost o participare destul de buna am avut participanti din mai multe localitati: Oradea, Salonta si Alesd din judetul Bihor, din Cluj si din București (au participat 9 forumisti in total) . Nivelul jucatorilor a fost unul foarte bun.
Daca vreodata cineva doreste sa organizeze un concurs de talia acestuia va rog sa ma contactati pentru ca desi am organizat totul si totul a iesit asa cum am stabilit totusi am facut si ceva greseli care e bine sa nu le faca si altii de exemplu e bine sa aveti 2 persoane nejucatoare, una care sa se ocupe de hartii si de bani si una care sa fie atenta la jucatori, pentru ca eu a trebuit sa ma ocup de toate si eram intr-o fuga continua ba dupa hartii ba dupa bani ba dupa jucatori ba dupa meciurile pe care le aveam si nu prea imi statea mintea la joc. Alta greseala pe care am facut-o a fost ca nu am inceput inscrierile decat la ora 10 chiar daca era ora de incepere, si am pierdut vreo 40 de minute cu inscrierile.
Pe de alta parte sistemul de joc a fost unul care a multumit pe toata lumea singura obiectie a fost la sistemul de calificare a celor de pe locurile 3 din grupa care trebuia sa-l fac mai clar si fara echivoc. Fiecare jucator a jucat cel putin 5 meciuri in grupa de la open general si inca 3 la categorie dar la acest sistem concursul a durat de la ora 10 pana la ora 5 dupa masa in conditiile in care aveam disponibile 5+1 mese de joc.
Am facut de acasa hartii pentru fiecare grupa si pentru fiecare etapa dar tot m-am aflat in cadrul concursului ca nu aveam destule.
Ar mai fi trebuit sa fac mai multe diplome (cred ca fiecare jucator si-ar fi dorit cate o diploma macar) chiar daca am dat 4 la open general si inca 5 la categorii tot nu au fost destule.
Totusi acestea au fost motive de ingrijorare doar pentru mine si majoritatea participantilor au vazut concursul ca cel mai bine organizat in ultimul timp dar loc de mai bine intotdeauna exista si cand voi face concursul urmator va fi un concurs cat se poate de bun.
In legatura cu costurile ele au fost cam asa: 700 de mii pe cupa (1)+medalii(4)+diplome (9), vreo 200 de mii pe apa si pahare, cam peste un milion pe dvd-uri si habar n-am cat pe benzina si pe telefoane.
Sala nu ne-a costat nimic si pentru asta ii multumesc clubului IRIS TEAM din Oradea si presedintelui Varga Arpad pentru gazduire precum si conducerii societatii CONGIPS care detine sala.
Daca dupa toate aste credeti ca m-am saturat va zic ca nu si am de gand sa organizez in ianuarie sau februarie un concurs pe echipe. Exact cum se va desfasura concursul mai ramane de vazut, oricum va voi anunta din timp.
Ii rog pe cei care au participat la concurs sa-mi scrie aici ce parere au avut de concurs si eventualele lor sugestii.
Ii rog pe cei care doresc pozele de la concurs sa mai astepte un pic ca nu prea am timp dar rezolv pana sapt viitoare.
Comentariu