Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Sfat achizite lemn: Donic Burn ALL+ sau Donic Burn OFF

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)

• Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

• Sfat achizite lemn: Donic Burn ALL+ sau Donic Burn OFF

Salut,
    As vrea sa-mi construiesc prima paleta de tenis de masă si nu ma pot decide intre aceste 2 lemne.
    Lemnul Donic Burn mi-a fost recomandat de mai multe persoane si pretul lui e cam maximul pe care il pot da pe un lemn.
    Mi-am achizitionat deja de la RBlade fete Galaxy Mercury II si LKT Rapid Soft si el mi-a recomandat sa merg pe ALL+. Merci RBlade pentru sfaturile de pana acum!
    De la Viva mi s-a recomandat versiunea OFF, deci recomandarile sunt intr-un echilibru perfect.
    In ale tenisului de masa sunt destul de incepator, am jucat in medie cam de 1-2 ori pe luna in ultimii 10 ani dar as vrea sa ma perfectionez si sa joc mai des odata cu construirea paletei
    Astept sfaturile voastre,
    Multumesc!

Am jucat cu ambele lemne si parerea mea este ca diferentele intre Burn All+ si Off- nu sunt foarte mari (Nota: in titlul subiectului faci trimitere la Off simplu fara " - " dar acela este deja un lemn rapid si care nu are control extraordinar desi ok dar pentru un nivel mai avansat... banuiesc ca intentia a fost o comparatie intre All+ si Off-).
    Avand in vedere ca este foarte echilibrat si controlabil, as recomanda Burn All+. Cu fețe mai lente si moi ai o paleta foarte buna pentru un nivel de joc intermediar, iar cu fețe mai tari si rapide ai o paleta ofensiva excelenta pentru un nivel mai avansat.
    Oricum mai asteapta si alte pareri de la cei mai avizati.
    Bafta in alegere.
    Ultima editare de CornelTT; 03.oct.2012, 10:30.
    Joola Panther FL, FH Tenegry 05 max negru, BH Yasaka Antipower rosie 2.0 mm

Comentariu

Salut,