buget 200 ROn - ce sa iau?

scrappy_coco

New Member
boboc
Scor reacție
0
Vârstă
31
Locație
Arad
Vreau sa-mi cumpar o paleta , buget in jur de 200 ron. Sunt incepator , nu am participat la concursuri , doar pe scoala. Stilul meu de joc este urmatorul: serve cu mult efect , joc mai bine pe FH si dau foarte mult efect in lovituri.
Ce paleta imi recomandati? Stau in Arad si nu stiu niciun magazin de specialitate pe aici.
M-am gandit la asta: http://shopix.ro/Palete-Butterfly-Werne ... 14846.html + o Fata Tibhar Rapid Soft. Doar 200 ron am deocamdata. Am jucat in jur de 2 sapt cu o paleta foarte buna , pe o fata era Tibhar Rapid Soft si pe cealalta ceva Coppa. Paleta nu era a mea asa ca am dat-o inapoi insa jucam incredibil de bine cu ea , mai ales cu Tibhar pe FH.

Re: Ajutor achizitionare paleta

Paleta din site este o paleta varianta hobby,deci o mizerie...si la ce stie sa faca mai are si un pret...
Cumpara lemnu si fetele separat

teodorus29 a spus:
Paleta din site este o paleta varianta hobby,deci o mizerie...si la ce stie sa faca mai are si un pret...
Cumpara lemnu si fetele separat
Nu am lipici , nu am alte materiale necesare pentru a taia/lipi si nici nu stiu sa fac aceste lucruri. Si in afara de asta mi-a iesit undeva la 300 ron minim daca cumpar separat.

salut...nu arunca cu bani aiurea;)
am eu fete noi noute de paleta la 50 de lei bucata(mai putin de jumatate din pretul pietei)
am si acele tibhar rapid soft de care spuneai...fii atent:
iti pot recomanda eu mai multe feluri in functie de jocul tau..si iesi f bine...
dami un pm si vb

Atunci cumpara lemnul la mana a doua si fetele noi sau mai strangi bani si iei totul nou,nu o sa regreti e o diferentza f mare intre paleta aia Schlager Gold si orice alta combinatie varianta profi.Investesti acuma dar o sa iti prinda bine mai tarziu pt ca tot acolo o sa ajungi daca iti cumperi Goldul

Salut, eu chiar nu te sfatuiesc sa iei paleta aia ( eu am luat tzeapa cu ea )