Cupa "VICTORIEI" - King Pong Oradea - 09.05.2015

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

King Pong Oradea

organizator principal
Înscris
5 Feb 2013
Mesaje
4.311
Scor reacție
529
Vârstă
12
Locație
Oradea
Cupa "VICTORIEI"
KING PONG -Oradea- 09.05.2015
OPEN



CATEGORIE : OPEN
DATA: 9 MAI 2015,
ora 9:00 check in/inscrieri - incalzire,
ora 10:00 incepere concurs

ADRESA: Oradea, str. Motilor nr.2, etaj II - Sala KING PONG
MESE: 10 bucati JOOLA 3000SC
MINGI: JOOLA SUPER***
FACILITATI: sala spatioasa (1000 mp) pentru jucatori si pentru spectatori, aer conditionat/incalzire,
vestiare (dusuri, dulapuri), zona de relaxare,
in incinta complexului este cafenea-bar(fumatul doar aici e permis), biliard, snooker, darts...

MATERIALE DE PREMIERE:
Locul I: 1500 RON, medalie, diploma
Locul II: 1000 RON, medalie, diploma
Locul III: 500 RON, medalie, diploma

MAI OFERIM: apa plata/minerala, cafea, ceai

TAXA DE PARTICIPARE: 20 RON / persoana, 10 RON pentru copii sub 14 ani si toate doamnele si domnisoarele
Persoanele cu dizabilitati beneficiaza de participare GRATUITA


SISTEM DE JOC: Grupe inferioare, superioare, eliminatorii
Numar maxim de jucatori: 48


Asteptam inscrierile pe forum, facebook sau prin telefon:
0359-181232 Receptia salii King Pong
0744-138520 Balogh Gergo (admin)
https://www.facebook.com/kingpong.oradea



VA ASTEPTAM CU DRAG!
 
As veni dar e ziua mea deci nu pot ...

Il las pe Dacian sa castige!
 
Si eu as veni dar e si ziua mea asa ca... poate vin cu musafiri cu tot :).

Sa castige cel mai bun!
 
O sa propun si eu la invitati o miscare poate ne sarbatorim la King pong!

;)
 
Din Zalău participa: Margin Andrei, Olahut Rares, Domokos Reka, Gosa Irina si Codat Patricia
 
Atentie!!!
Se anuleaza turneul de maine, neavand suficiente confirmari de participare (sub 24),
iar conditia sponsorului a fost ca sa fie minim 24 de jucatori in concurs!

Doresc sa motivez anularea acestui turneu. Sponsorul care a dorit sa organizez acest turneu, domnul Ioan Curpas (caruia ii multumesc pentru intentia de sponsorizare) m-a anuntat inainte cu 30 de minute de postarea pe forum a anularii, ca nu mai doreste sa sponsorizeze acest turneu, datorita numarului de persoane relativ mic - 15 - care erau confirmate ca inscrise la acel moment.


Cu respect ne cerem scuze de la jucatorii care au confirmat participarea si au planificat sa vina la noi!
:(
 
Ultima editare:
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Back
Sus