jacsonn
senior
daca la executarea unei lovituri mingea atinge de 2 ori fileul apoi cade in partea de masa a adversarului cui i se acorda punctul?
Urmărește clipul video de mai jos pentru a vedea cum să instalezi siteul nostru ca o aplicație web pe pagina ta principală.
Notă: This feature may not be available in some browsers.
...poate sa faca si ...sex cu fileul ,numai sa treaca apoi de cealallta parte a lui peste acesta si este punctul dumneavoastra.daca la executarea unei lovituri mingea atinge de 2 ori fileul apoi cade in partea de masa a adversarului cui i se acorda punctul?
Mingea ,cum spunea si colegul din Baia Mare,poate sa faca ce vrea pe fileu,si sa stea cit vrea pe fileu,iar dupa aceea cade pe suprafata adversarului ,se poate continua in mod normal jocul,arbitrul dicteaza punct celui care a cistigat mingea.Va propun un exercitiu de imaginatie legat de aceasta tema:mingea loveste violent suportul lateral dreapta al plasei fileului capatand un efect puternic,capabil sa o "plimbe" pe banda de sus a fileului pana la suportul din stanga de unde,in mod cu totul imprevizibil,in urma atingerii suportului,cade pe suprafata de joc a adversarului!!!???
Ce dicteaza arbitrul?
Postul anterior e din octombrie 2019!
Traduceti corect articolul 2.10.1.7 in legatura cu mingea dubla care spune ca punctul este acordat adversarului numai daca atingi de doua ori succesiv cu mana sau paleta mingea dar numai daca o faci in mod intentionat (deliberately). La noi pe forum traducerea spune ca este ilegala lovitura daca atingi de doua ori mingea succesiv cu mana sau paleta fara a adauga si cuvantul intentionat ceea ce da un cu totul alt sens articolului 2.10.1.7.
Daca una dintre cele 2 lovituri se face cu mana de deasupra incheieturii mainii, este punctul adversarului. Daca insa lovitura este de la incheietura spre degete, este punctul tau (poate fi si de mai mult de 2 ori lovita). Eu asa stiu ...