O Fata Revolutionara

PROJECT 12 has a total hardness of 52?
Tare ca piatra, iute ca sageata!
Acum, daca e asa de tare, nu e un lucru chiar rau, tine bine la re-topspin, dar parca Andro Rasant cu buretele de 45? pare mai accesibila pentru astia ca mine.
http://www.soulspin.tt/de/shop - 46 EUR + transport e mai putin ca Tenergy, dar nu cu mult.
 
Ultima editare:
Cred ca au gresit prioritatile. La P12 s-au acupat de topsheet japonezii, de burete chinezii, iar de coeziunea dintre ele, germanii. Eu zic ca trebuiau sa se ocupe de topsheet chinezii, de burete germanii, iar de lipirea lor, japonezii.
 
si nu in ultimul rand ambalajul, care este o "ciudatenie"
 
PROJECT 12 has a total hardness of 52?

Tare ca piatra, iute ca sageata!
Acum, daca e asa de tare, nu e un lucru chiar rau, tine bine la re-topspin, dar parca Andro Rasant cu buretele de 45? pare mai accesibila pentru astia ca mine.

http://www.soulspin.tt/de/shop - 46 EUR + transport e mai putin ca Tenergy, dar nu cu mult.
Zic ei ca la lipirea topsheetului de burete, se manjeste cu adeziv si spatiul dintre pips, de aceia se rigidizeaza ansamblul. Ca sa nu se mai intample, vor sa aplice o tehnologie mai exacta si cica se va simti mai elastic chiar si buretele mai tare. Sa vedem.
 
nu vreau sa fiu rau, dar cooperarea asta intre Japonia - China - Germania suna a bancuri.
mai precis : Firma Japoneza si Germana , au lucrat ani de-a randul, in cercetare, producand N branduri de cauciuc , pentru diferite utilizari , ajungand la reteta X care revolutioneaza tenisul de masa.
Germania, a venit cu un adeziv extraordinar, lucrand ani de-a randul pentru sintetizarea si producerea in cantitati industriale.
iar China, sunt maestrii in "reproducere" .
pe ce imi bazez " rautatea " ?
dati-mi va rog voie sa va prezint urmatoarea masina : S-CEO HB6474Y , o masina de care sunt absolut sigur nici nu ati auzit.

iata cum arata ea : imagine fata , imagine spate , imagine interior

nu o sa va spun cu ce masina seamana, pentru a va lasa sa descoperiti ( nu e greu de ghicit ). insa , compania germana i-a dat in judecata pe producatori , iar guvernul chinez a motivat ca " masina S-CEO HB6474Y nu arata deloc asemenatoare cu masina produsa de compania d-voastra. nu intelegem motivul pentru care ne-ati dat in judecatat " . dupa care, nemtii au pierdut procesul !

exemple sunt nenumarate : Lifetime Motorcycles Ltd China , produce copii exacte ale motocicletelor Honda, cu o mica diferenta : pe rezervor nu scrie Honda, ci Hongda. a incercat in zadar Honda sa ii dea in judecata ... au chiar si pierdut.

Sursa : BBC / Top Gear / Wikipedia
 
Tehnologia "Cocoon" nu este noua, asa cum zic ei. Este acelasi lucru cu tehnologia "Power Sponge" a lui Butterfly, care a fost un mare, mare, mare bullsheat. Fetele veneau intr-un ambalaj ermetizat iar apoi era necesar sa ti paleta intr-un "Alubag CO2" sub presiune, ca sa nu se piarda repede tensiunea din burete, toate astea deoarece nu au fost in stare sa gasesca la vremea respectiva o formula care sa pastreze acea tensiune, pe toata durata de viata a fetelor. Nemtii au reusit mult mai bine cu "Tensor", iar mai apoi au reusit si ei (Japonezii), cu "High Tension". Revenind, "Cocoon" este un pas inapoi. NU, multumim!
 
Eu unul am ramas impresionat de compozitia website-ului si structura clara a informatiei, logo super elegant - Jos Palaria - :wave:
Asta da comunicare ... Poza super elegante .... cat despre fete ... poate dau de vreo ruda "saraca" prin Germanica sa imi arunce un cadou de Mos ...:D
 
Totusi, sa poti sa-ti configurezi paleta, adica suprafata, marime, maner1, maner2, culoare maner. Asta pare a fi marketing.
Si metoda de lipire poate sa faca ansamblul mai flexibil, ma gandesc la manevra de dezlipire si la curatarea lipiciului de burete.
 
Back
Sus