O parere despre Butterfly W. Schlager Gold? si ceva mai bun!

prae2orian

rookie
boboc
Scor reacție
0
Vârstă
42
Locație
Focșani
Salut...sunt nou pe acest forum si pasionat de tenisul de masa. Desi sunt inca incepator mi-am cumparat paleta mentionata in titlu cu speranta ca imi voi imbunatati stilul. Din cate am apucat sa citesc despre ea ar fi apreciata pt. pretul ei insa mie mi se pare lemnul cam subtire si desi nu am apucat sa joc inca cu ea cred ca va vibra destul de mult. Oricum sunetul atunci cand loveste mingea asa "la rece" pare destul de "dogit" parca ar fi lemnul gol. Sper doar ca nu am facut o alegere gresita...
Oricum daca cineva are informatii si experienta cu astfel de paleta astept cateva "incurajari" :) ca sincer sunt destul de :(

Re: O parere despre Butterfly Werner Schlager Gold???

E o paleta "hobby". Adica nu are cum sa te ajute la imbunatatirea jocului tau.
Rasfoieste forumul (in special sectiunea echipament) ca sa afli raspunsuri.

Multumesc clau pentru raspunsul promt...deci nu trebuie sa ma astept la prea mult de la aceasta paleta...oricum fiind prima mea achizitie in domeniu, si o hotarare luata fara sa ma informez in prealabil, cred ca nu am de ce ma plange... :)
Acum ca am descoperit acest forum, sper sa incep sa deslusesc incet incet, cat pot de mult din tainele acestui sport minunat.

Poate sa ma plang eu, ca nu ma pot opri. Am avut peste 100 de lemne si tot atatea perechi de fete. 😉

Sigur sunteti "mai in tema" decat mine, pentru un joc de nivel mediu, bazat mai mult pe mingii scurte, joase, cu efect, urmate apoi de atac atunci cand adversarul ezita, ce tip de lemn si de fete ar fi potrivit? Nu sunt adeptul jocului lung, departe de masa. Stau aproape de masa si caut atacul decisiv. Joc atat pe rever cat si pe forehand.
Multumesc anticipat...

Re: O parere despre Butterfly W. Schlager Gold? si ceva mai bun!

Cam asta-i jocul pe care-l facem majoritatea dintre noi, dar la nivele diferite. Pe care din cele 100 vreti sa vi-l recomand? :lol: