Propunere: asigurarea condițiilor egale pentru înscrierea la turnee

AlexMax

cadet
Stimată administrație a forumului,

Aș dori să vă atrag atenția asupra unei probleme serioase legate de procesul de înscriere la turneele organizate prin intermediul forumului.

Conform regulilor, mai exact punctul 4.3.1. "Înscrierea în circuit", înscrierea la turneele de nivel A și B ar trebui să se facă în ordinea publicării pe forum, urmând principiul "primul venit, primul servit". Cu toate acestea, în practică, acest principiu este frecvent încălcat, în special în favoarea listelor pregătite în avans, adăugate de organizatori și prietenii acestora, ceea ce îi pune pe ceilalți participanți într-o poziție evident inegală.

Exemple concrete recente arată această problemă:
  1. La unul dintre ultimele turnee cu 60 de participanți în categoria "Hobby", înscrierea s-a deschis oficial la 18:39, însă deja la 18:41 erau ocupate 35 de locuri – 5 persoane au înregistrat 35 de participanți în doar câteva minute. Toate cele 60 de locuri au fost ocupate până la 20:09.
  2. La un alt turneu cu 48 de participanți, înscrierea a început la 19:53, iar până la 20:19 toate locurile erau ocupate. În acest caz, 7 persoane au înregistrat 37 de participanți, ceea ce le-a răpit șansa jucătorilor obișnuiți de a se înscrie.
Jucătorii obișnuiți sunt nevoiți să verifice site-ul la fiecare 5–10 minute, actualizând constant paginile în așteptarea unui topic nou pentru înscriere, pentru a nu pierde momentul. În același timp, prietenii organizatorilor fie sunt anunțați din timp, fie vin literalmente în primul minut după publicare și introduc liste întregi, lipsindu-i pe ceilalți de șansa de a participa.

Pentru a rezolva această situație, propun următoarele inițiative care nu contrazic principiul "primul venit, primul servit" și asigură condiții egale pentru toți:
  1. După publicarea topicului turneului pe forum, se stabilește o perioadă de cooldown (de exemplu, 24 de ore), timp în care participanții care se înregistrează individual prin forum ar trebui să aibă prioritate în liste.
  2. Organizatorii și alte persoane pot adăuga listele pregătite în avans în această perioadă, însă înregistrările acestora se distribuie automat mai jos decât cererile depuse individual de jucători prin forum.
  3. Posibilitatea de a înregistra din partea unor terțe persoane să fie păstrată doar pentru cazuri speciale: noi participanți, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități și copii, care pot întâmpina dificultăți în a se înregistra rapid pe cont propriu.
  4. După perioada de cooldown, înregistrarea continuă în mod normal, în funcție de momentul depunerii cererii.
Vă rog să acordați atenție acestei propuneri și să luați în considerare implementarea măsurilor descrise, astfel încât procesul de înregistrare să devină mai transparent și echitabil pentru toți participanții.

Cu respect,
Echipa Amatur
 
Fără să fiu malițios, întreb:
D-na Erdely, în jur de 30% (așa ochiometric) dintre înscrieri sunt făcute de dumneavoastră. Sunt curios dacă toți aceștia v-au sunat si v-au rugat să-i înscrieți sau i-ați înscris pe toți cei pe care-i cunoașteți? Nu credeți că este discriminator față de ceilalți potențiali doritori?
 
Am inscris pe baietii din Targu Mures, pe care ii inscriu tot timpul, inclusiv pe sotu, doar nu merg singura la turneu.... Am inscris jucatorii din Sighisoara. Am inscris jucatori care m-au sunat si m-au rugat sa ii inscriu. Am inscris jucatorii in 6 posturi diferite. Daca va uitati sunt intre ei, care nici macar nu au prins loc. Am postat ieri turneu exact pt a evita discutiile polemice. Ca organizatorii anunta cunostintele si altii nu apuca sa vada din timp cand este postat turneul. In primul minut au fost deja 120 de inscrieri. S-a inscris deja aproape 400 de jucatori. Asa ca oricum calculati sigur nu am inscris 30%

Si aveti impresia ca cunosc doar 30 de jucatroi in tot Amaturul? Si asa am refuzat multi dintre ei. Exact pt a evita discutiile....
 
Salutări , avem chiar acum "live" cazul turneului de la Sighisoara. Liste întregi de 10 ,15 ,20 de jucători postate la 20... Domnul AlexMax are dreptate ...
 
"Cupa Cetății" Sighișoara, 15 -16 martie 2025 (sâmbătă E,O - duminică A,H)

Fără să fiu malițios, întreb:
D-na Erdely, în jur de 30% (așa ochiometric) dintre înscrieri sunt făcute de dumneavoastră. Sunt curios dacă toți aceștia v-au sunat si v-au rugat să-i înscrieți sau i-ați înscris pe toți cei pe care-i cunoașteți? Nu credeți că este discriminator față de ceilalți potențiali doritori?

"Am înscris pe băieții din Târgu Mureș, pe care îi înscriu tot timpul. Am înscris jucătorii din Sighișoara"
Acesta este răspunsul unui membru din echipa Amatur???
Vă întreb, cum ar fi ca un organizator din Brașov, de exemplu, să înscrie toți jucătorii din Brașov, unul din Arad să-i înscrie pe toți din Arad șamd?
Mai contează că unii dintre cei puși într-o asemenea situație, poate că nu și-au dorit înscrierea, că unii o să se retragă?
Rușinos!
 
Jucatorii din Tg Mures sunt sotul meu si prietenii lui cu care mergem la turnee. Fiind in total 5 jucatori care sigur o sa participe. Iar organizatorul turneului nu cred ca a facut ceva rau ca m -a rugat sa inscriu jucatorii din Sighisoara, card chiar doresc sa participe. Cum am mai spus am inscris jucatorii in 6 posturi diferite. Sunt care nici macar nu au intrat pe lista. Nu am inscris din burta jucatorii, toti m-au contactat.
 
Fără să fiu malițios, întreb:
D-na Erdely, în jur de 30% (așa ochiometric) dintre înscrieri sunt făcute de dumneavoastră. Sunt curios dacă toți aceștia v-au sunat si v-au rugat să-i înscrieți sau i-ați înscris pe toți cei pe care-i cunoașteți? Nu credeți că este discriminator față de ceilalți potențiali doritori?

In ceea ce priveste nr.- ul 30 aveti dreptate. A inscris 30 de persoane. Ori 30 de persoane raportat la numarul de persoane ochiometric va da o eroare mare. Faceti un calcul sí reveniti. Nr- ul persoanelor inscrise este sun 10 % , nicidecum 30%. Dar da bine la a face acuze. Sunt persoane inscrise de ea care sunt -pé lista de asteptare. Ce pot sa va recomand: la acest calcul ochiometric fie mergeti la oftalmolog, fie reluati lectiile de matematica. Eu va recomand alta data sa fiti pe faza, e mai usor decat sa faceti acuzatii nefondate cu date false. O seara placuta.
 
In ceea ce priveste nr.- ul 30 aveti dreptate. A inscris 30 de persoane. Ori 30 de persoane raportat la numarul de persoane ochiometric va da o eroare mare. Faceti un calcul sí reveniti. Nr- ul persoanelor inscrise este sun 10 % , nicidecum 30%. Dar da bine la a face acuze. Sunt persoane inscrise de ea care sunt -pé lista de asteptare. Ce pot sa va recomand: la acest calcul ochiometric fie mergeti la oftalmolog, fie reluati lectiile de matematica. Eu va recomand alta data sa fiti pe faza, e mai usor decat sa faceti acuzatii nefondate cu date false. O seara placuta.

"Corb la corb nu scoate ochii" - vechi proverb românesc.
În ceea ce privește jignirile pe care mi le aduceți, nu mă miră, autosuficiența pe care o etalați de câte ori aveți ocazia, ....vă dă dreptul la asta; chiar îmi aduc foarte bine aminte ce lecții de (ne)drept constituțional în ce privește drepturile și libertățile individuale ne dădeați în perioada de tristă amintire 2020-2022.
În ce privește matematica, nu știu ce profesie aveți, dar intuiția îmi spune că față de mine sunteți...la "genunchiul broaștei" - zicere românească.
 
Să ne uităm la alte numere.
În categoria Hobby (36-2), utilizatorul Plaias Krisztian​ a înregistrat 10 participanți, utilizatorul Okoppany​ 7 participanți și utilizatorul Udvari Zoltan​ 6 participanți. Ca urmare, din 34 de locuri, 3 persoane au ocupat 23 de locuri, adică 68%.

În categoria Avansati (60 -2)​, utilizatorul Okoppany​ a înregistrat 15 participanți, utilizatorul Erdely Noemi​​ 10 participanți și utilizatorul Parta​ 7 participanți. Ca urmare, din 58 de locuri, 3 persoane au ocupat 32 de locuri, adică 55%.​

Și toate acestea în primul minut după deschiderea înregistrării. O astfel de situație ar fi puțin probabilă dacă fiecare jucător s-ar înregistra, pentru că nu toată lumea are posibilitatea de a fi la un PC la momentul potrivit.
 
Să ne uităm la alte numere.
În categoria Hobby (36-2), utilizatorul Plaias Krisztian​ a înregistrat 10 participanți, utilizatorul Okoppany​ 7 participanți și utilizatorul Udvari Zoltan​ 6 participanți. Ca urmare, din 34 de locuri, 3 persoane au ocupat 23 de locuri, adică 68%.

În categoria Avansati (60 -2)​, utilizatorul Okoppany​ a înregistrat 15 participanți, utilizatorul Erdely Noemi​​ 10 participanți și utilizatorul Parta​ 7 participanți. Ca urmare, din 58 de locuri, 3 persoane au ocupat 32 de locuri, adică 55%.​

Și toate acestea în primul minut după deschiderea înregistrării. O astfel de situație ar fi puțin probabilă dacă fiecare jucător s-ar înregistra, pentru că nu toată lumea are posibilitatea de a fi la un PC la momentul potrivit.

Salut,nu vreu să contrazic pe nimeni.Sînt colegi multi fără conturi ,sînt întelegeri printre noicolegi cinei primu înscrie pe totî,colegi de masină.Cluburi (vezi Dumbăveniu)a înscris toti copii şi văd ceva normal.ÎN VIITOR VORBESTE SI TU CU PRIETENII-COLEGI!!!Să ne vedem la masa de joc cu drag.Mai sînt retragerile
 
tobyas69
Despre Arad - https://www.tenisdemasa.ro/forum/node/1263789
HOBBY: - Număr maxim de participanți: 24 (din care 2 wild card)
În primul minut de la deschiderea înscrierilor, organizatorul turneului ocupă 18 locuri în Hobby - 82%
În primele două postări, două persoane au înregistrat 79 de participanți la turneu (din 112 locuri disponibile). - 71%
Iată o defalcare a gradului de ocupare pe categorii:
Hobby-uri - 91%
Avansati​ - 56%
Open - 71%
Elita - 73​%
Вiversitatea orașelor:
  • Arad: 35
  • Oradea: 26
  • Dumbravita: 7
  • Tg. Mures: 1
  • Timisoara: 5
  • Mosnita Veche: 2
  • Almasu Mare: 1
  • Salonta: 1
  • Alesd: 1
  • Lugoj: 1
PRIORITATEA LA ÎNSCRIERE: REGULA:„PRIMUL VENIT – PRIMUL SERVIT”
 
tobyas69
Despre Arad - https://www.tenisdemasa.ro/forum/node/1263789
HOBBY: - Număr maxim de participanți: 24 (din care 2 wild card)
În primul minut de la deschiderea înscrierilor, organizatorul turneului ocupă 18 locuri în Hobby - 82%
În primele două postări, două persoane au înregistrat 79 de participanți la turneu (din 112 locuri disponibile). - 71%
Iată o defalcare a gradului de ocupare pe categorii:
Hobby-uri - 91%
Avansati​ - 56%
Open - 71%
Elita - 73​%
Вiversitatea orașelor:
  • Arad: 35
  • Oradea: 26
  • Dumbravita: 7
  • Tg. Mures: 1
  • Timisoara: 5
  • Mosnita Veche: 2
  • Almasu Mare: 1
  • Salonta: 1
  • Alesd: 1
  • Lugoj: 1
PRIORITATEA LA ÎNSCRIERE: REGULA:„PRIMUL VENIT – PRIMUL SERVIT”

...fără cuvinte.
 
Cred ca solutia nu este limitarea inscrierilor , avem multi inscrisi pentru ca a crescut interesul de a participa la turnee . Astfel , o solutie mai potrivita este marirea capacitatii unui turneu.

De ex: daca avem "Turneul Primaverii de la X locatie" :

fie se desfasoara in doua sali diferite
fie se desfasoara in doua weekenduri , fiecare zi din weekend reprezentand o categorie


Ca si paranteza, degeaba limitam nr de inscrieri de la organizatori, e un forum, se pot loga de pe un cont secundar sau contul facut in numele altuiva, si sa-i inscrie la fel de repede.
 
Administratia forumului nu are legatura cu inscrierea la turnee.
Daca ni se cere o modificare tehnica a forumului cu argumente bune, iar modificarea e posibila, atunci o implementam.

Pana una alta va rog cititi aici:
https://www.tenisdemasa.ro/forum/node/1229937

Poate ca administratia forumului ar trebui sa aiba un cuvant de spus in legatura cu inscrierile la turnee....nu credeti ca argumentele subliniate de AlexMax​ sunt suficiente?
DPMDV, turneele de tip A ar trebui sa aiba ca scop confruntarea jucatorilor din zone diferite alae tarii. Jucatorii din aceleasi orase, oricum joaca intre ei la diversele locuri de antrenament.
Bineinteles ca solutia ar fii sa se suplimenteze numarul de locuri, asta ar diminua multa aceasta polemica si ar aduce si mai muti bani organizatorilor....parerea mea.
 
Poate ca administratia forumului ar trebui sa aiba un cuvant de spus in legatura cu inscrierile la turnee....nu credeti ca argumentele subliniate de AlexMax​ sunt suficiente?
DPMDV, turneele de tip A ar trebui sa aiba ca scop confruntarea jucatorilor din zone diferite alae tarii. Jucatorii din aceleasi orase, oricum joaca intre ei la diversele locuri de antrenament.
Bineinteles ca solutia ar fii sa se suplimenteze numarul de locuri, asta ar diminua multa aceasta polemica si ar aduce si mai muti bani organizatorilor....parerea mea.

Si care e propunerea d-voastra pentru administratia forumului?
Va reamintesc diferenta dintre Amatur si tenisdemasa.ro : https://www.tenisdemasa.ro/forum/node/1014165

Am mutat topicul in sectiunea "Modificări și sugestii pentru forum".
 
Cred ca administrația forumului ar trebui sa facă auzite nevoile și nemulțumirile celor de pe forum, către organizatori.
 
Simtiti ca nu sunt vizibile mesajele? Credeti ca administratia trebuie sa faca niste modificari tehnice ale forumului astfel incat mesajele d-voastra sa fie mai vizibile?
 
Buna,

incerc sa vin cu o propunere constructiva la situatiile genul asta pentru ca atacurile la persoana nu aduc niciodata nimic bun.

Cred ca ar trebui schimbat regulamentul de imediat (nu asteptata luna noiembrie) in sensul de a lasa libertate coordonatorilor zonali sa aleaga distanta minima intre doua turnee A in zonele lor. Din ce am observat eu, aceste probleme (cum e la Sighisoara acum) apar mai ales in zonele 6 si 8. Motivele sunt diferite si pot doar specula: numarul de jucatori activi, asezarea geografica (centrul tarii), accesul mai facil (autostrazi), poate conditiile oferite la turnee si mai pot fi si altele. Ma gandesc ca daca in acelasi weekend cu turneul de la Sighisoara ar mai fi fost unul la Sibiu sau Sf Gheorghe (de exemplu) nu ar mai fi fost aceleasi probleme.

Multumesc.
 
Back
Sus