Sfaturi pentru prima paleta

end-er

Active Member
cadet
Scor reacție
1
Vârstă
43
Locație
Iași Romania
Salutare tuturor, e primul meu post aici.
Vreau sa cumpar o paleta profesionala (prima) si as vrea sa ma ajutati cu sfaturi in privinta lemnului si a fetelor (sunt absolut incepator din punctul asta de vedere, abia zilele astea am citit prima oara despre diversele tipuri de fete).
Joc tenis de masă cat de cat constant de doi ani (constant insemnand minim jumatate de ora zilnic, uneori mai mult, la serviciu). Cam un an am jucat cu palete ale colegilor, de un an joc cu o paleta Stiga Effect cumparata din supermarket si cred ca ar fi momentul sa trec la ceva mai serios, mai ales ca imi place sportul asta. Stilul meu e atipic (joc foarte mult tenis de camp in timpul liber si e clar ca m-am inspirat de acolo), cu foarte putin topspin, reverul in marea majoritate slice (backspin), in rest plat sau cu putin topspin, forehandul aproape plat sau cu topspin, dar si backspin. In general tin foarte mult mingea pe masa variind efectele si lovesc decisiv mai rar, din pozitii clare sau din contre. Priza pe care o folosesc e shakehand (nu stiu termenul in romana).
Din cate am citit pe cateva situri cred ca m-as incadra ca si stil la aparator (atipic :)) si mi-ar trebui o paleta cu destul de mult control (fete sub 2mm, poate mai subtire pe rever), insa sunt absolut incepator in termenii astia. Astept sfaturile voastre.
P.S. Am schimbat deja un salut cu valigti ieri si de la el am sa-mi iau paleta probabil, sper sa mai primesc intre timp cateva opinii in legatura cu ce mi s-ar potrivi.

Re: Sfaturi pentru prima paleta

lemn A. GRUBBA ALL+
fete Tackifire-C de 1.7

salut...am niste fețe la jumatat de pret fata de piata, daca esti interesat..si noi si second hand...daca vrei sa vb mai pe larg, iti pot recomanda ce iti trebuie...
id ul meu de mess este : btecus si mail: btecus(at)yahoo.com
tel: 0761 642 672

Merci tuturor pentru sfaturi, inclusiv cele pe privat :)