ÎNCHIS Lemne Home Made by Levi

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Nenea Levi sa-ti dea dumnezeu sanatate ca tare buna e paleta.Am sa-ti trimit banii saptamana viitoare cand am sa iau pensia ,sper sa nu te superi.CU STIMA SI RESPECT .MARCU

Buna ziua.
M-ar interesa un lemn de la dumneavoastra.
Ca si feeling as vrea sa fie asemanator cu Butterfly Michael Maze adica: http://www.tabletennisdb.com/blade/butterfly-michael-maze.html
-lemnul sa fie OFF
-7 straturi pe site vad ca are 5 straturi de lemn si 2 de arylate carbon, daca nu aveti arylate puteti sa faceti ceva asemanator doar din straturi de lemn?
-manerul de tip flared
-sa aiba un feeling cat mai bun pentru topspin cu fete moi gen: Tibhar Sinus sau Omega 4 Elite
Sunt un jucator amator care a inceput sa dea topspin dar nu pot sa progresez deoarece nu ma ajuta lemnul pe care il am acum pentru ca lama este prea subtire si de aceea as vrea un lemn mai tare dar care totusi sa aiba feeling foarte bun la topspin.
Astept un raspuns de la dumneavoastra, la cate lemne ati facut pana acum sunt convins ca aveti solutia la problema mea.

Buna ziua.
M-ar interesa un lemn de la dumneavoastra.
Ca si feeling as vrea sa fie asemanator cu Butterfly Michael Maze adica: http://www.tabletennisdb.com/blade/butterfly-michael-maze.html
-lemnul sa fie OFF
-7 straturi pe site vad ca are 5 straturi de lemn si 2 de arylate carbon, daca nu aveti arylate puteti sa faceti ceva asemanator doar din straturi de lemn?
-manerul de tip flared
-sa aiba un feeling cat mai bun pentru topspin cu fete moi gen: Tibhar Sinus sau Omega 4 Elite
Sunt un jucator amator care a inceput sa dea topspin dar nu pot sa progresez deoarece nu ma ajuta lemnul pe care il am acum pentru ca lama este prea subtire si de aceea as vrea un lemn mai tare dar care totusi sa aiba feeling foarte bun la topspin.
Astept un raspuns de la dumneavoastra, la cate lemne ati facut pana acum sunt convins ca aveti solutia la problema mea.