De ce nu se ia si dupa media punctelor, au prioritate cei de la amatori la open, ocupa locurile celor care au voie sa participe la categoria respectiva!
Urmărește clipul video de mai jos pentru a vedea cum să instalezi siteul nostru ca o aplicație web pe pagina ta principală.
Notă: Această funcție se poate să nu fie disponibilă în anumite browsere.
De ce nu se ia si dupa media punctelor, au prioritate cei de la amatori la open, ocupa locurile celor care au voie sa participe la categoria respectiva!
Data limită de înscriere la Turneul A+ "Cupa Prahova" este Luni 28.05.2018, ora 21.00.
Vă rugăm să încercați să vă definitivați programul pentru week-end-ul 2-3 Iunie până luni, la termenul limită, când se va cunoaște și Clasamentul la 01.06.2018 pentru eventualele schimbări de categorie. în funcție de înscrierile din această săptăm?nă este posibil să se mărească numărul de locuri la Elite și să scadă numărul de locuri la Open.
P.S.
Luni la ora 21.00 este data limită pentru înscrieri conform Clasamentului. Adică cine este pe lista principală e sigur de locul său și poate să-și organizeze în mod corespunzător deplasarea și cazarea pe perioada turneului.
înscrierile vor continua până Sâmbătă 02.06.2018, respectiv Duminică 03.06.2018 pentru locurile rămase neocupate sau pentru locurile care se vor vacanta în urma retragerilor, dar începând cu termenul limită se va ține cont de principiul "primul venit, primul servit".
Mulțumim pentru înțelegere!
Cred ca e o conspiratie!
Lasand gluma la o parte, iti recomand sa citesti topicul turneului inainte de a posta ceva, deoarece s-a scris de mai multe ori (inclusiv in anuntul turneului) despre limitarea la o anumita data a inscrierilor:
Marola Dan are nevoie de transport din gara Ploiești Sud pana la Blejoi
Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk
Cu tot respectul pentru organizatori dar de ce nu se respecta regulamentul si schimbam regulile in timpul jocului?
Conform pct 4.1.5 din regulament, citez:?
4.1.5 Participantii cu drept de joc în circuitul AmaTur se pot înscrie la categoria din care fac parte, conform mediei detinute, sau la categoria imediat superioară, în ordinea înscrierilor confirmate de participant pe forum si nu se admit înscrieri din oficiu, exceptie de la această regulă se face numai la turneele A+ unde înscrierea/participarea se face în functie de clasament, prioritate având cei din categoria respectivă, asa cum sunt mentionati la art. 2 sau în cazul wild-cardurilor oferite de organizator?
De unde pana unde a aparut acest termen limita de inscriere stabilit cu 5-6 zile inainte de data turneului.
Unde scrie asa ceva in regulament?
Unde scrie in regulament ca la turneele A+ se aplica regula ?primul venit -primul servit? dimpotriva e stabilt clar ca la A+ se aplica regula prioritatii categoriei si locului in clasament.
Din cate stiu eu acest tip de turnee tip A+ sunt destinate adunarii celor mai buni si fideli jucatori din circuit in acel moment. Nu cred ca e normal ca la astfel de turnee sa paticipe jucatori cu 2,3 sau 4 turnee la activ in timp ce jucatori cu zeci de turnee si pozitionati sus in clasament pe categoria lor sa ramana acasa pe motiv ca cineva s-a gandit sa faca o smecherie sa nu respecte regulamentul sa favorizeze anumite persoane impunand un termen aberant de inscriere ?dupa clasament? ? ce e smecheria asta ??? ( dau doar exemplul lui Radu Costica locul 37 in clasament, cu grila plina de turnee care nu poate participa din cauza acestui termen de inscriere impus pe langa regulament ).
Daca scrie in regulament ca prioritatea este data de categorie si locul in clasament va rog sa-l respectati. Daca vreti sa schimbati regulile va rog sa le faceti la inceputul anului cand se actualizeaza regulamentul.
As intelege aplicarea regulii ?primul venit-primul servit? in conditiile in care locurile nu ar fi fost ocupate la vreuna din categorii, dar in situatia in care sunt liste de asteptare este total incorecta aplicarea acestei reguli conform pct 5.3.3 din regulament:
5.3.3.Organizarea turneelor tip A+.
Se organizează în săli care permit desfăsurarea turneului pe minim 20 de mese, pentru un minim de 120 + 60 participanti, în conditiile nedepăsirii sub nici o formă a unui număr de 6 jucători la masă în grupele inferioare. La turneele A+ nu se acceptă sistemul de joc cu grupe inferioare de 4 jucători. Conditiile de desfăsurare a turneelor A+ vor trebui omologate de către Comitetul Director AmaTur, înainte de postarea turneului pe forum, acestea fiind standardizate în functie de tipul de sală de sport avută la dispozitie. Numărul maxim de mese ce pot fi amplasate într-o sală de sport se stabileste astfel:
Sală Polivalentă - maxim 20 mese;
Sală de sport tip Năstase cu 2 rînduri de scaune - maxim 16 mese;
Sală de sport tip Năstase fără tribune - maxim 12 mese;
În cazul în care organizatorii nu au la dispozitie o sală polivalentă, pentru asigurarea numărului minim de locuri/mese se pot folosi două săli de capacitate mai mică sau se pot organiza categoriile în două zile consecutive. Pentru asigurarea fluentei de desfăsurare a concursului, organizatorul local va solicita ajutorul tehnic a cel putin doi Coordonatori AmaTur sau Organizatori AmaTur cu experientă pentru organizarea tehnică a celor 4 categorii. Fiind turnee cu participare natională, organizatorii vor avea în vedere posibilitătile de cazare, de masă si de petrecere a timpului liber al participantilor. ?n situatia depăsirii numărului de locuri rezervat turneului, prioritate au jucătorii din categoria respectivă, în ordinea clasamentului. Turneele A+ se desfăsoară, obligatoriu, pe patru categorii, după cum urmează: Elite,Open, Avansati si începători.
Chiar daca stiu ca voi supara pe unii colegi, avem un regulament in vigoare care ar trebui respectat asa cum e el.
Nu ma intereseaza ca aceasta precizare aberanta cu termen de inscriere a fost strecurata in textul anuntului turneului, precizarea nu este conform regulamentului in vigoare.
Cu stima,
Dorin