o problema de regulament

andrey

boboc
Înscris
24 Mar 2006
Mesaje
20
Scor reacție
0
Locație
Iași
La scorul de 2 la 1 pt mine la seturi urmam sa servesc pt setul 4.Adversarul meu a servit el iar eu am oprit mingea cu mana cerand arbitrului punct pt mine pt ca trebuia sa servesc eu.Acesta mi a spus ca nu trebuia sa o opresc cu mana ci trebuia sa o joc si a decis inceperea setului din nou cu serva mea.Cum credeti ca era corect?
 
eu unul zic ca decizia corecta era ca punctul sa-i fi fost acordat adversarului tau(pt. ca ai prins mingea in mana) shi dupa ce s-a constatat gresala arbitrul sa decida ca tu sa mai servesti o serva shi apoi se continua normal.
In tenis de masă cand se constata o gresala se corecteaza dar punctele jucate nu se mai rejoaca!!!!!
 
Extras din Regulament:

"15. Serviciu in afara randului sau alegerea gresita a terenului
15.1. Daca un jucator serveste in afara randului sau, jocul va fi intrerupt si se va continua in mod corect din punct de vedere al regulamentului.
15.2. Daca jucatorii nu schimba terenurile atunci cand ar trebui, jocul este intrerupt deindata ce gresala ste descoperita si jucatorii vor schimba terenurile.
15.3. In orice caz, punctele marcate inainte de descoperirea greselii vor fi socotite."

Exact asta a facut si el...a intrerupt meciul.
 
Dar arbitrul mi a zis ca daca nu o opream cu mana si o jucam atunci el oprea meciul si mi dadea punctul mie. Asa el a decis ca breselile se anuleaza reciproc (el ca a gresit serviciul si eu ca am prins mingea cu mana) iar punctul se rejoaca .Este o regula sau asa a decis creierul arbitrului?
 
Back
Sus