Multumim participanților,felicitări câștigătorilor si cinste invinsilor!
Ca sa nu existe dubii pe viitor,sa nu se mai vorbească atât despre câștiguri,vreau sa dau câteva informații "calde"despre organizarea/costurile/încasările unui turneu.
-Cupe,medalii=500 Ron
-Premiile=250 Ron
-Inchirierea salii=10h ?170 Ron=1700 Ron
-Apa plata,cafea,icre,mere,p?ine și statele=550 Ron.
-închirierea meselor=6 mese ?50 Ron+transport =500 Ron.
-Ajutoare(cărat,montat,demontat)=200 Ron.
-Mancare=12 Ron?120 meniuri=1440.
-Taxa Amatur=1?120=120 Ron.
Mentionez ca diplomele si șampania au fost oferite de către domnul Giosan Marcel.
Total cheltuieli =5200Ron
Total incasari=115?40 ron=4600Ron.
Sa mai plătesc si impozite?
Am scris aceste rînduri ca sa înceteze o data toate discuțiile legate de câștigurile rămase din urmă acestor turnee.Nu vreau sa pun si munca timp de aproape o săptăm?nă în discuție.De ce facem totusi aceste turnee daca nu sunt deloc echitabile?Pentru ca ne unește un singur lucru:Tenisul de masă și spiritul Amatur!
Cu respect,Ion Marius.