Pot atinge masa in timpul jocului?

  • Autor subiect Autor subiect geo
  • Dată creare Dată creare

geo

boboc
Buna si la multii ani !!! Nu stiu gresesc sau nu, in timul jocului cei doi jucatori au voie sau nu sa atinga masa de joc cu paleta sau cu ori ce parte a curpului??
Eu stiu ca nu este voie dar s-ar putea sa gresesc ma putetii ajuta??
 
Re: O intrebare

Re: O intrebare

Nu este interzis sa atingi masa nici cu paleta nici cu corpul.
Cred ca poate fi avertizat / penalizat jucatorul care o face intentionat dar pentru comportament nesportiv.
 
Re: O intrebare

Re: O intrebare

"2.10.1. Daca jocul nu este oprit, un punct se pierde:
....
2.10.1.8. Când, mingea fiind în joc, jucatorul si orice poarta sau are la el, misca suprafata de joc.
2.10.1.9. Atunci când jucatorul sau orice poarta sau are cu el, atinge ansamblul fileului.
2.10.1.10. Daca m?na libera a jucatorului atinge suprafata de joc, în timp ce mingea este în joc.
...."
- extras din regulament.
 
Dacă în timpul serviciului se atinge masa cu paleta.. este corect sau în corect serviciul.., și ce va acorda arbitrul?
 
Este o chestie involuntara, nu o poți face intenționat, arbitru poate trece cu vederea și merge punctul mai departe
 
Dacă în timpul serviciului se atinge masa cu paleta.. este corect sau în corect serviciul.., și ce va acorda arbitrul?

Nu există în regulament nicio interdicție, în niciun moment al jocului, privind atingerea suprafeței de joc cu paleta. Nu este o greșeală și nu duce la vreo sancțiune.

Există interzicerea de a atinge fileul cu paleta, acțiune care duce la pierderea punctului.
 
Dacă în timpul serviciului se atinge masa cu paleta.. este corect sau în corect serviciul.., și ce va acorda arbitrul?

Salut! Conform regulamentului ITTF, lovirea mesei cu paleta în timpul unui serviciu nu este automat o greșeală, cu excepția cazului în care interferează cu serviciul sau deteriorează masa.
 
Back
Sus