Recomandare paleta pentru incepator-intermediate

Dalween

boboc
Salut.

As dori sa achizitionez o paleta pentru a ma ajuta sa "trec la nivelul urmator" ( momentan sunt incepator-intermediate, fara intentia de a deveni profesionist ).
Ca si buget, undeva la 250-300 lei.

Ce recomandari aveti?

Salut. Nu-s nici eu profesionist dar tot asa ca tine am cautat ceva de acest nivel si mi-am luat Joola Carbon Pro. Acuma am vazut ca au facut o reducere super buna la decatlon. De la 170 lei la 100 lei. Se merita pretul mai ales ca peste tot este scumpa. Eu sunt foarte multumit de ea. Nu stiu daca o gasesti in anumite magazine dar o poti comanda online. Si daca te intereseaza recenzii poti citi de pe amazon

In cazul ca doresti ceva mai avansat ,putin, am o oferta mai interesanta ,adica dubla ,toate produsele fiind noi .
pret 650 lei...

Pt Clau.
De ce trebuie sa-mi vorbiti cu aroganta? Daca asa tratati utilizatori noi mi se pare de prost gust. Si totusi traim intr-o tara libera si avem fiecare dreptul la opinie sau doar ,, profesionistii " au dreptul sa vorbeasca?? Joc tenis de 3-4 ani, am schimbat vreo 3 palete si am vazut diferenta intre o paleta proasta si una decenta. I-am recomandat baiatului ce am simtit ca este bun pt ca eu joc cu aceasta paleta de cateva luni si se simte diferenta. Plus ca daca dai 100 lei mai ramai cu 200 si in timp dupa ce va progresa isi va lua separat lemn si burete ca acuma gasesti multe combinatii pe care sa le incerci. Dar oricum nu mai intru aici pe forum am sa las profesionistii sa vorbeasca.

Salut.

As dori sa achizitionez o paleta pentru a ma ajuta sa "trec la nivelul urmator" ( momentan sunt incepator-intermediate, fara intentia de a deveni profesionist ).
Ca si buget, undeva la 250-300 lei.

Ce recomandari aveti?

Salut!
Sunt foarte multe alternative ….
O varianta ar putea fi Yasaka Sweden Extra, pe care sa lipesti Rakza 7 soft. Dar depasesti binisor bugetul…