Situatie ciudata

Ceausescu

1979-2019
Înscris
6 Feb 2011
Mesaje
450
Scor reacție
1
Vârstă
45
Locație
Brașov, Romania, Romania
Buna ziua.
Vreau sa supun atentiei (si interpretarii) o situatie cu care nu m-am mai intalnit pana acum la masa de joc...anume ... servesc si scap paleta din mana. Adversrul returneaza iar eu la randul meu returnez mingea inapoi cu palma. In acel moment am oprit mingea nestiind ce sa fcaem .. punct valabil pentru adversar sau se continua punctul?
Mentionez faptul ca decizia a fost de repetarea punctului adversarul fiindu-mi prieten si un examplu de fair play pentru toata lumea ( este vorba de dl Zedler Csaba).

Multumesc anticipat pentru raspunsuri
 
Buna ziua.
Vreau sa supun atentiei (si interpretarii) o situatie cu care nu m-am mai intalnit pana acum la masa de joc...anume ... servesc si scap paleta din mana. Adversrul returneaza iar eu la randul meu returnez mingea inapoi cu palma. In acel moment am oprit mingea nestiind ce sa fcaem .. punct valabil pentru adversar sau se continua punctul?
Mentionez faptul ca decizia a fost de repetarea punctului adversarul fiindu-mi prieten si un examplu de fair play pentru toata lumea ( este vorba de dl Zedler Csaba).

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

Conform regulamentului international de tenis de masă mingea lovita cu mina pina la incheietura maini atata timp cat paleta se afla in mana este valabila,dar daca paleta a parasit mana jucatorului punctul se considera pierdut,sau este lovita cu mana atata timp cat paleta nu se mai afla in mana jucatorului deasemenea este punct pierdut.
Dar fiind un joc intre prieteni este o dovada de Fair play din partea adversarului ca a acceptat repetarea mingii.Eu consider ca atata timp cat exista intelegere se poate rezolva orice situatie.
EMI
 
Grase, sa-ti pui emblema ITTF pe palmă, dar numai pe rever,...chiar dacă ambele fețe sunt de aceiasi culoare:-)
 
Grase, sa-ti pui emblema ITTF pe palmă, dar numai pe rever,...chiar dacă ambele fețe sunt de aceiasi culoare:-)
....nici nu sti cata dreptate ai,Sultane!!!!!
In acel moment scorul era 1-o la seturi pentru Ionut si 9-8 pentru mine....ma concentram sa-i citesc serva lui Ionut ca sa-l ingrop cu reverul.....cand colo ma trezesc ca el mi-o pune inapoi pe masa cu palma goala!!N-am avut nici o reactie,nici n-am omorat-o nici n-am oprit-o...am ramas perplex,era chiar ceva nou pentru mine,si pentru el de-altfel,caci nu am fost capabili sa-i dam pe moment o interpretare logica!Asta da dilema(pe naiba!!),fratello Iuliu si 'nea Sandu Ciky de pe margine erau si ei contrariati de ineditul si comicul momentului...asa ca am dat-o la pace cu Ionut,am repetat punctul si...asta e!...am pierdut setul si,ulterior,meciul,Ionut jucand oricum mai bine ca mine in acel moment.Sigur,ramane regretul unui "daca" si a unui "poate ca",dar pentru mine nici nu mai conta asta caci in momente din acestea conteaza mai mult sa nu existe nici un moment de dubiu de ambele parti ca sa fie totul ok intre prieteni!......
 
" ...fratello Iuliu si 'nea Sandu Ciky de pe margine erau si ei contrariati de ineditul si comicul momentului..."
Da, am asistat la "faza/moment". Fiind solicitat sa dau "verdictul", adica sa ma pronunt rapid in "spata" am acordat punct lui fratellino (Csabi), adica minge pierduta de Ionut (si nu pentru "fraternitate" ci pentru ca imi adusesem eminte de o "disputa" anterioara pe marginea subiectului, postata pe aici), insa "combatantii" nu pareau convinsi, asa ca m-am dus sa intreb si pe altii, cunoscatori in ale Regulamentului. Din pacate, pana am revenit, adversarii gatara munitia si au depus armele ... Vorba lui Ionut: daca nu cunoastem Regulamentul suportam... consecintele ...
Felicitari lui Ionut pentru victorie, lui Csabi pentru fairplay !
 
" ...fratello Iuliu si 'nea Sandu Ciky de pe margine erau si ei contrariati de ineditul si comicul momentului..."
Da, am asistat la "faza/moment". Fiind solicitat sa dau "verdictul", adica sa ma pronunt rapid in "spata" am acordat punct lui fratellino (Csabi), adica minge pierduta de Ionut (si nu pentru "fraternitate" ci pentru ca imi adusesem eminte de o "disputa" anterioara pe marginea subiectului, postata pe aici), insa "combatantii" nu pareau convinsi, asa ca m-am dus sa intreb si pe altii, cunoscatori in ale Regulamentului. Din pacate, pana am revenit, adversarii gatara munitia si au depus armele ... Vorba lui Ionut: daca nu cunoastem Regulamentul suportam... consecintele ...
Felicitari lui Ionut pentru victorie, lui Csabi pentru fairplay !

Adevarul este ca scorul era unul strans 9-8 pentru Csabi ..... returnarea mea cu mana a fost din instinct .. nestiind ce sa fac ...NU stiu cum ar fi fost daca scorul devenea 10-8. Acum sunt lamurit .... Data viitoare vom lua decizia conform regulament. Eu oricum nu sunt lamurit daca aceasta decizie a afectat negativ jocul lui Csabi in setul 3 in sensul ca acest la cedat deliberat sau a pierdut. Oricum ar fi eu imi cer scuze pentru necunoasterea regulamentului in situatia creeata si sper ca Csabi sa isi ia revansa cat mai curand.

Cu stima,

Ionut
 
Adevarul este ca scorul era unul strans 9-8 pentru Csabi ..... returnarea mea cu mana a fost din instinct .. nestiind ce sa fac ...NU stiu cum ar fi fost daca scorul devenea 10-8. Acum sunt lamurit .... Data viitoare vom lua decizia conform regulament. Eu oricum nu sunt lamurit daca aceasta decizie a afectat negativ jocul lui Csabi in setul 3 in sensul ca acest la cedat deliberat sau a pierdut. Oricum ar fi eu imi cer scuze pentru necunoasterea regulamentului in situatia creeata si sper ca Csabi sa isi ia revansa cat mai curand.

Cu stima,

Ionut

Stai linistit Ionut,in setul trei ma gandeam la "ce-si face omul cu mana lui .....",se numeste "Sepuku"(Ha,ha!).
Meciul l-am pierdut deja dpdv tactic,dupa primul set, cand am sesizat ca tu nu mai joci de fapt cu iarba,cum ai facut-o in inferioare.Eu am jucat cu paleta gresita si nu te-am "citit" in timp util ca sa-ti dau o replica pe masura,restul il stim cu totii.Mi-au trebuit multe minute sa ma dezmeticesc dupa episodul acela de..cascadorii rasului:tu,cu palma inca intinsa deasupra mesei si cu ochii mari exprimand uimire si iertare(ca un copil mic care a comis-o si asteapta pedeapsa mamei!!!);eu,perplex fata de comicul situatiei si fara nici un fel de replica...chiar ca a fost ceva de pus imortalizat,a fost un moment de exceptie care a "platit" intr-un fel toata partida anosta pe care o jucam,motiv pentru care nu pot sa ma supar si sa-ti reprosez ceva,prietene!Cat despre revansa,ramane de vazut!Sunt zile si zile!Pana atunci insa te mai felicit inca o data pentru finala si-ti doresc mult succes la turneele viitoare!
 
Da, am asistat la "faza/moment". Fiind solicitat sa dau "verdictul", adica sa ma pronunt rapid in "spata" am acordat punct lui fratellino (Csabi), adica minge pierduta de Ionut (si nu pentru "fraternitate" ci pentru ca imi adusesem eminte de o "disputa" anterioara pe marginea subiectului, postata pe aici), insa "combatantii" nu pareau convinsi, asa ca m-am dus sa intreb si pe altii, cunoscatori in ale Regulamentului. Din pacate, pana am revenit, adversarii gatara munitia si au depus armele ... Vorba lui Ionut: daca nu cunoastem Regulamentul suportam... consecintele ...
 
Din ciclul "Toate mi se intampla numai mie" ........o sa va relatez o (alta) situatie inedita(ca sa nu spun ciudata) pe care am trait-o de curand in Belgia!
In timpul unui punct foarte disputat(si spectaculos pe masura) adversarul raspunde cu un contra-topspin lateral.Din inertie ma duc pe minge dar i-mi dau seama ca mingea intra in spatiul vecin si ca spatiul foarte restrans pe lateral(cum nu se intampla prea des prin lumea buna!!!!)nu-mi permite "sa ma asez" pe minge indeajuns ca s-o lovesc bine,asa ca ,tot din inertie,trec rapid un picior peste mantinela si,la fel de rapid,ajung mingea si reusesc un contra-topspin lateral pe masa de mare efect(surprinzator chiar si pentru mine!?) care l-a lasat masca pe adversarul meu!Dupa ce s-au terminat aplauzele colegilor care asistau la acea partida arbitrul(unul dintre colegii nostrii de la acea intalnire) indica REJUCAREA punctului deoarece mingea (depasind spatiul nostru de joc a fost jucata din spatiul de joc vecin) a "deranjat" partida din spatiul respectiv(adica erau prezente "doua mingi",motiv pentru care si punctul la acea masa se rejoaca!Asta da interpretare!.....am respectat decizia arbitrului si am rejucat punctul,adversarul mi-a "oferit" punctul trimitand afara mingea servita de mine(punct care nici macar nu a contat in fizionomia partidei,adversarul meu fiind mai bun si castigand pe merit acea partida.Nici acum nu sunt convins 100% ca arbitrul a procedat conform regulamentului.In opinia mea,mingea (aflandu-se in aer in momentul lovirii si nu pe sol) era in joc!!!!
Voi ce parere aveti?
 
Meciul l-am pierdut deja dpdv tactic,dupa primul set, cand am sesizat ca tu nu mai joci de fapt cu iarba,cum ai facut-o in inferioare.
Grase, sa-ti pui emblema ITTF pe palmă, dar numai pe rever

eu propun altceva. dacă tot se poartă iarba pe rever, domnul aflat aici la răscruce să-și planteze pe rever niște rogoz, lucernă, limba oii (dacă funcționează cu implantul de păr la chelioși...), iar emblema ITTF să o aplice totuși pe forehand. pe linia vieții, să iasă mai bine în evidență.

- - - Actualizat - - -

Din ciclul "Toate mi se intampla numai mie" ........o sa va relatez o (alta) situatie inedita(ca sa nu spun ciudata) pe care am trait-o de curand in Belgia!
In timpul unui punct foarte disputat(si spectaculos pe masura) adversarul raspunde cu un contra-topspin lateral.Din inertie ma duc pe minge dar i-mi dau seama ca mingea intra in spatiul vecin si ca spatiul foarte restrans pe lateral(cum nu se intampla prea des prin lumea buna!!!!)nu-mi permite "sa ma asez" pe minge indeajuns ca s-o lovesc bine,asa ca ,tot din inertie,trec rapid un picior peste mantinela si,la fel de rapid,ajung mingea si reusesc un contra-topspin lateral pe masa de mare efect(surprinzator chiar si pentru mine!?) care l-a lasat masca pe adversarul meu!Dupa ce s-au terminat aplauzele colegilor care asistau la acea partida arbitrul(unul dintre colegii nostrii de la acea intalnire) indica REJUCAREA punctului deoarece mingea (depasind spatiul nostru de joc a fost jucata din spatiul de joc vecin) a "deranjat" partida din spatiul respectiv(adica erau prezente "doua mingi",motiv pentru care si punctul la acea masa se rejoaca!Asta da interpretare!.....am respectat decizia arbitrului si am rejucat punctul,adversarul mi-a "oferit" punctul trimitand afara mingea servita de mine(punct care nici macar nu a contat in fizionomia partidei,adversarul meu fiind mai bun si castigand pe merit acea partida.Nici acum nu sunt convins 100% ca arbitrul a procedat conform regulamentului.In opinia mea,mingea (aflandu-se in aer in momentul lovirii si nu pe sol) era in joc!!!!
Voi ce parere aveti?

asta depinde dacă scrie undeva că spațiul de joc are limite. dar în situația de față era vorba de un mic moment de ''magie'' și nu ar fi trebuit invocat regulamentul. eu am văzut din întâmplare un film pe youtube în care un apărător sare și el peste țarc, dar nu se oprește doar la asta, ci urcă chiar în tribună. și era la o competiție oficială
 
Back
Sus