Software organizatori turnee

Înscris
26 Aug 2013
Mesaje
18
Scor reacție
0
Vârstă
32
Locație
Brașov
Buna ziua tuturor,

Inainte de noul an, m-am hotarat sa ofer un ajutor organizatorilor de turnee, in cazul in care este nevoie de asa ceva.

Problema e ca nu stiu exact daca este nevoie de vreo aplicatie care sa le faca viata organizatorilor mai usoara.

In cazul in care este vreun organizator care simte ca e ceva care ii ia prea mult timp in timp ce-si exercita functia, va rog lasati o idee pe aici + ceva documentatie (cam ce-ar trebui sa se intample).

Multumesc :)
 
Ar fi ok dacă te-ai pricepe să faci un program mai performant!!!
Actualul este prea stufos și cu multe minusuri!!!
 
Ar fi ok dacă te-ai pricepe să faci un program mai performant!!!
Actualul este prea stufos și cu multe minusuri!!!

Este un comentariu care nu ajuta cu nimic aceasta comunitate ,si are o tenta sinuoasa.In ultimi ani majoritatea organizatorilor au incercat sa sesizeze minusurile si sa sprijine la imbunatatirea programelor deja existente a lui Florin si Adonis ,dar un comentariu atat de deplasat nu am vazut pana acuma aici si in legatura cu acest subiect.Rusine Domnule Manoiu pentru lipsa de respect fata de cei ce depun atata munca voluntara si isi comnsuma din timpul lor liber pentru aceasta comunitate.

Cred ca majoritatea dintre forumisti au un deosebit respect fata de Florin si Adonis si cred ca vor lua masuri impotriva acestor comentarii.

EMI
 
Buna ziua,

Ar fi excelent daca as colabora cu macar unul din cei 2 mentionati de dl. Emi.

Eu am vazut la dl. Vladoiu un Excel care a fost folosit la organizarea turneului din data de 12 decembrie, din Brașov. Acel Excel face parte din lista de programe dezvoltate de Florin si/sau Adonis?

Eu voi incepe sa implementez o versiune dupa ceea ce imi aduc aminte ca am vazut in Excel si o voi urca pe site cand consider ca e gata. Apoi voi astepta feedback

Silviu
 
Buna ziua,

Ar fi excelent daca as colabora cu macar unul din cei 2 mentionati de dl. Emi.

Eu am vazut la dl. Vladoiu un Excel care a fost folosit la organizarea turneului din data de 12 decembrie, din Brașov. Acel Excel face parte din lista de programe dezvoltate de Florin si/sau Adonis?

Eu voi incepe sa implementez o versiune dupa ceea ce imi aduc aminte ca am vazut in Excel si o voi urca pe site cand consider ca e gata. Apoi voi astepta feedback

Silviu
http://www.tenisdemasa.ro/forum/showthread.php?1890-Program-pentru-grupe-varianta-FlorinBN/page2

Gasesti toate programele si toate discutiile pe acest forum ,poti lucra pe programele dezvoltate de cei 2 ,ai adresele lor mail si mp lor,numerele de telefon etc. Nimic nu e secret si ascuns ,este la indemana tuturor .Succes

EMI
 
Nu are nici o tentă! Ne trebuie un program simplu și eficient pentru a ne ușura munca în ceea ce privește organizarea unui turneu!
 
Orice specialist, inainte de a dezvolta un proiect, se intereseaza de programele similare existente, le studiaza, le cauta punctele tari si punctele slabe.
Cu putin efort, poti gasi programul oficial al circuitului Amatur, pe care il poti descarca de pe site-ul www.amatur.ro. Programul este complex si integrat cu baza de date a Amaturului, iar organizatorii cu experienta il utilizeaza constant la turneele Amatur si nu numai. Eu sunt unul dintre cei incantati de facilitatile extraordinare pe care le ofera.
Daca vrei sa faci doar un exercitiu, orice cale e deschisa, dar daca chiar vrei sa aduci un plus programului existent, studiaza programul, discuta cu Florin, cu organizatorii, afla care sunt punctele forte si cele care merita sa fie imbunatatite, vino cu idei noi care-l pot dezvolta. Apa calda a fost inventata de ceva vreme, dar gustul ceailului poate fi schimbat cu arome diverse.
 
Nu are nici o tentă! Ne trebuie un program simplu și eficient pentru a ne ușura munca în ceea ce privește organizarea unui turneu!

Programul este dezvoltat pentru a servi intereselor comunitatii Amatur. Pentru turnee sporadice si neintegrate in Amatur nu este obligatorie utilizarea acestuia. Ar putea fi un punct de plecare pentru Silviu. Trebuie insa sa ii explici ce intelegi prin simplu si eficient.
 
Nu are nici o tentă! Ne trebuie un program simplu și eficient pentru a ne ușura munca în ceea ce privește organizarea unui turneu!

am lucrat cu mai multe programe destinate tenisului de masa ,printre care cele mai folosite la nivel mondial ,dar simplu si eficient ca cele din amatur nu am intalnit.
 
Dacă tot îl avem pe acest programator printre noi, de ce nu am mai realiza unul să avem o alternativa la cel pe care îl avem momentan!! încercăm și poate vom avea ceva mai eficient!
 
Sigur D-l Vranceanu, vei fi solicitat la fiecare turneu organizat de mine !! Mulțumesc pentru bunăvoința!!
 
Okay, am studiat putin Excel-ul facut de dl. Florin. Din ce am vazut ar trebui sa faca urmatoarele:

  1. Incarcarea datelor din excel-ul care se scoate de pe amatur.ro
  2. Stabilire format turneu bazat pe nr de jucatori (aici s-ar putea sa am nevoie de ceva ajutor cu formaturile): nr grupe inferioare, nr grupe superioare, tablouri eliminatorii + clasamente din fiecare grupa in functie de rezultat
  3. Adaugare / Eliminare jucator din turneu (cu posibilitatea adaugarii unor jucatori noi - cum ar fi .. eu :D )
  4. Generare grupe inferioare / superioare / tablou eliminatoriu in functie de oras, MP? (daca mai e ceva aici, va rog precizati) + generare liste pentru forum

Daca mai aveti orice de adaugat, va rog nu ezitati sa scrieti (fie in privat, fie aici). Pana atunci am o baza, ma pot apuca de ceva.
 
Dragilor, nu trebuie să fim așa de tendențiosi, ci să fim mai serioși puțin! Trebuie să țineți minte că oricine este de înlocuit și orice lucru poate fi âmbunătățit, iar oricine poate să vină cu câte o idee bună în organizarea unei competiții!! Dacă se va putea realiza un program mai eficient este ok!
Tuturor va urez un sincer "La Mulți Ani!".
 
In C#, probabil ca interfata va fi in WPF
Am avut si eu intentia de a face un asemenea program acum ceva vreme, pentru un turneu amicesc la serviciu.
Dupa ce am studiat putin domeniul, am folosit cu succes www.challonge.com.

Din mica mea experienta de a organiza un turneu de tenis de masă, pot spune ca problema este mult mai complexa decat pare la prima vedere.

Sunt o multime de sisteme de joc, fiecare trebuind tratat separat in program. Personal imi place foarte mult Swiss System. Cred ca s-a discutat la un moment dat despre acest sistem, dar nu stiu daca l-a si folosit cineva in turnee.

Revenind, realizarea unui program care sa contina macar cele mai uzuale sisteme de joc, putand a fi extins apoi si pentru alte sisteme, nu este deloc o treaba usoara si nici pe termen scurt.
Trebuie lucrat/discutat/colaborat cu cat mai multe persoane care organizeaza turnee, pentru ca doar acolo se gaseste experienta. Poti sa studiezi toate programele existente pe internet, nu este suficient DACA vrei sa faci ceva mai bun decat cele existente.

Si eu sunt programator, dar cu foarte putin timp liber la dispozitie pt proiecte open source. Totusi, sunt dispus sa dau o mana de ajutor daca se doreste crearea unui program care sa imbunatateasca organizarea turneelor. Inainte insa, trebuie vazut daca chiar este nevoie de un nou program, daca organizatorii cred ca un program nou, realizat si cu ajutorul lor, poate sa ii ajute mai mult decat cel/cele folosite in prezent.

Dupa parerea mea, nu un nou program pt sistemele de joc folosite ar putea aduce cele mai mari beneficii, ci mai degraba integrarea participantilor, a rezultatelor la turnee, etc., intr-un sistem mai mare, centralizat cumva. Eu nu stiu, dar poate ca Amatur chiar are asa ceva si este suficient.

In concluzie, trebuie intai identificata o nevoie a unui grup de organizatori pentru un nou program sau noi feature-uri la cele deja existente. Daca lumea este suficient de multumita de cele existente SAU nu exista suficienti doritori de a se implica activ in crearea unui nou program, eu unul nu cred ca se poate face ceva mai bun decat ceea ce exista deja.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
 
Daca cei de la Amatur intr-adevar au un sistem centralizat, modalitatea prin care-l publica este, cel putin, oribila. Daca exista o baza de date si un server, sa faci un webservice care sa aduca datele din baza aia e trivial. In schimb, ei pun la dispozitie doar un excel actualizat o data la x zile...

Ceea ce spui tu, un sistem centralizat, are cel mai mult sens, problema e ca iti trebuie ceva serios ca sa tii asa ceva sus. Sau, cu indeajuns de multa presiune, poate cei de la Amatur vor oferi si posibilitatea de a accesa datele prin ce am zis mai sus.

Ideea e ca vreau sa incerc sa fac o aplicatie de genul acesta sa ofer o alternativa pentru organizatorii de turnee care nu se impaca cu ceea ce a facut dl. Florin. Mi-au fost indicate, in privat, cateva probleme cu sistemul actual pe care voi incerca sa le rezolv. In cazul in care nu functioneaza, voi fi pierdut niste timp si atat.

Cat despre implicare din partea organizatorilor, tot ce am nevoie este un raspuns in timp util la eventualele intrebari pe care le voi avea.
 
Back
Sus