Re: Turneu A - Topoloveni, 7 februarie 2009
Pentru ca s-a tot discutat in numaroase randuri de costurile turneelor de tenis va detaliez in cele ce urmeaza cheltuielile facute cu ocazia Turneului de la Topoloveni. Trebuie remarcat faptul ca, din fericire, nu avem costuri directe legate de sala si de utilitati ale salii.
Asadar:
1. Cheltuieli de masa (snitel cu cartofi prajiti, salata de varza si paine): 110 jucatori * 12 lei/persoana = 1320
2. Cupe - 100 ron
3. Premii (Fete de paleta, Tricouri, Solutie curatat fete, Mingi, Ghiozdan) - aproximativ 650 ron
4. Cafea - 50 ron
5. Consumabile toaleta (sapun lichid, hartie igienica, saci menajeri, prosoape de hartie) - 40 lei
6. Consumabile birotica (hartie, pixuri, diplome, etc.) - 20 lei
7. Mingi de joc: 30 mingi * 2,5 lei = 75 ron
Total: 2255 ron. Suma stransa din taxa de participare a fost de 2220 ron.
Reluand cele de mai sus, cazul meu este unul fericit, pentru ca nu trebuie sa platim sala, mesele, utilitatile si facem noi mult voluntariat cand organizam. Dar ce se intampla cand trebuie sa platesti si astea, cum e cazul multor colegi din tara?! Probabil ca te certi cu nevasta sau cu parintii. Sau aduci o data, de doua ori, dupa care te lamuresti si incepi sa-ti pui problema asa cum este in realitate! Si tragi concluzia cam in genul colegilor de la Cluj, care au luat-o inaintea altora, dar sunt convins ca mai urmeaza si altii.
De asta e nevoie de for de conducere, de asta e nevoie de Asociatie Nationala, pentru ca altfel ramanem aici, ba mai mult, mai devreme sau mai tarziu, apare si regresul si dispare o frumoasa initiativa !
Nu trag clopotele Amaturului, dar daca nu se iau lucrurile in serios, se va pierde foarte mult. Domnul Bodeanu a tras cateva concluzii foarte pertinente legate de ceea ce trebuie facut!