AmaTur: Turneu A+ Cheile Grădiștei, 25-26 martie 2023, jud. Brașov

Felicitări, Gelu, Alex și Maria! Ați organizat chiar un turneu de PLUS! Totul a fost super : sala, condițiile de joc... Și după joc(apă caldă, dușuri etc). Și în plus de anunțul inițial ați mai dat și sandwich (foarte bun și consistent) și cafea bună! Totul a fost la superlativ. Un alt lucru pentru care meritați tot respectul meu, este faptul că ați pus doar 20 mese, în loc de 25, ați ieșit un pic în pierdere, că mai veneau niște bani în plus de la mai mulți participanți, dar ați pus accent pe... Calitate, nu Cantitate! Bravo, Brașov! Iar de zona și peisajele mirifice, nu cred că mai este cazul să comentez. Absolut SUPERB!
 
Felicitari organizatorilor, turneu A+ cu calificativ de nota 10 ++ :-)
Salutari tuturori participantilor, rugbistului Dusan Marcel cu apucaturi de jucator de tenis de masa (ai avut un traseu...eseu solid :encouragement:) , noului prieten Kiss Attila din Crasna si nu in ultimul rand veteranului Salavastru Petru din Botosani.
Sa ne revedem cu bine :peaceful:
 
Felicitări, Gelu, Alex și Maria! Ați organizat chiar un turneu de PLUS! Totul a fost super : sala, condițiile de joc... Și după joc(apă caldă, dușuri etc). Și în plus de anunțul inițial ați mai dat și sandwich (foarte bun și consistent) și cafea bună! Totul a fost la superlativ. Un alt lucru pentru care meritați tot respectul meu, este faptul că ați pus doar 20 mese, în loc de 25, ați ieșit un pic în pierdere, că mai veneau niște bani în plus de la mai mulți participanți, dar ați pus accent pe... Calitate, nu Cantitate! Bravo, Brașov! Iar de zona și peisajele mirifice, nu cred că mai este cazul să comentez. Absolut SUPERB!

Mulțumim Cornel!
Sunt de părere că nr. limitat de locuri pentru turneele A+ si TC au farmecul lor, generează o prezență mai mare la turneele A, R+ si B. Ș”apăi chiar dacă cei care nu au prins loc nu sunt de acord cu mine, cu scuzele de rigoare, la aceste turnee prind loc numai cei din față (Elite din primii 150-200, Open până pe la 300, avansati până pe la 850, iar Hobby unde prezența este mai redusă trebuie să alocăm restul de 10 %).

Referitor la acest turneu: noi știm si problemele care creează o stare mai puțin pozitivă, cum ar fi : parchetul, mingea, o lumină intermitentă, stresul lui Vlădoiu sau cafeaua lui Alex, în schimb știm și faptul că acoperim acestea cu temperatura din sală, lumina (măsurată de Olimpiu-1500 lux), taxa de 55 care putea să fie oricât pentru că lumea vine, sau alte nevăzute. Ar mai fi, locația/sala care nu trebuie să însemne 4 săli tip Sc. Generală-Udrea -Năstase ,etc., adică săli unde se pot face turnee de o categorie inferioară A+. Ori facem un turneu A+, ori 4 turnee A în aceiași zi si ne bucurăm de punctele oferite. Chiar și parcarea , care nu ține de noi, a fost un inconvenient, deși cei care au venit primii si au plecat ultimii nu au găsit bariera jos.

Cornel, ai fost deosebit, ne-ai ajutat la treabă, nu ai mai întârziat la joc...mi-aș fi dorit să joc si eu, numai că nu s-a putut!

Multumim sponsorilor nostri, Gelu& Irina (mingile), Durdun George (mingile), Dincă Dorinel pentru cadoul oferit către loc 1 elite si Tiberu-Viva pentru produsele în valoare de 500 lei.

Mulțumim oamenilor dedicați acestui sport, gen Florin Apian sau Emi Beltechi! Următoarele turnee ale lui Alex Bondoc au ca organizator tehnic pe Maria Dimache (se descurcă excelent!), eu poate rămân pe post de supervizor.

In numele meu si al echipei brașovene vă mulțumesc pentru participare si totodată vă cer scuze pentru orice disconfort creat de noi.
 
Mulțumim Cornel!
Sunt de părere că nr. limitat de locuri pentru turneele A+ si TC au farmecul lor, generează o prezență mai mare la turneele A, R+ si B. Ș”apăi chiar dacă cei care nu au prins loc nu sunt de acord cu mine, cu scuzele de rigoare, la aceste turnee prind loc numai cei din față (Elite din primii 150-200, Open până pe la 300, avansati până pe la 850, iar Hobby unde prezența este mai redusă trebuie să alocăm restul de 10 %).

Referitor la acest turneu: noi știm si problemele care creează o stare mai puțin pozitivă, cum ar fi : parchetul, mingea, o lumină intermitentă, stresul lui Vlădoiu sau cafeaua lui Alex, în schimb știm și faptul că acoperim acestea cu temperatura din sală, lumina (măsurată de Olimpiu-1500 lux), taxa de 55 care putea să fie oricât pentru că lumea vine, sau alte nevăzute. Ar mai fi, locația/sala care nu trebuie să însemne 4 săli tip Sc. Generală-Udrea -Năstase ,etc., adică săli unde se pot face turnee de o categorie inferioară A+. Ori facem un turneu A+, ori 4 turnee A în aceiași zi si ne bucurăm de punctele oferite. Chiar și parcarea , care nu ține de noi, a fost un inconvenient, deși cei care au venit primii si au plecat ultimii nu au găsit bariera jos.

Cornel, ai fost deosebit, ne-ai ajutat la treabă, nu ai mai întârziat la joc...mi-aș fi dorit să joc si eu, numai că nu s-a putut!

Multumim sponsorilor nostri, Gelu& Irina (mingile), Durdun George (mingile), Dincă Dorinel pentru cadoul oferit către loc 1 elite si Tiberu-Viva pentru produsele în valoare de 500 lei.

Mulțumim oamenilor dedicați acestui sport, gen Florin Apian sau Emi Beltechi! Următoarele turnee ale lui Alex Bondoc au ca organizator tehnic pe Maria Dimache (se descurcă excelent!), eu poate rămân pe post de supervizor.

In numele meu si al echipei brașovene vă mulțumesc pentru participare si totodată vă cer scuze pentru orice disconfort creat de noi.

A fost plăcerea mea să vă ajut la aranjarea sălii, în ziua premergătoare turneului, cît și plăcerea de-a mă revedea cu OAMENI din toată țara, uniți de această pasiune nebună.... Tenisul de masa!
 
Un turneu excelent organizat, condiții foarte bune, nemulțumirile unora cu privire la parchet, mese, lumina, taxa, parcare, nu prea își au rostul. Mulțumiri deosebite lui Gelu pentru ca mi-a acordat șansă să joc la acest turneu (un om de nota zece). Îmi cer scuze jucătorilor pe care i-am supărat, știu că sunt cam vocal! Sa ne revedem cu bine!
 
Daca organizatorii sunt de exceptie, organizarea turneului nu putea fi altfel.
Felicit pe cei implicati in organizare pentru efortul depus ca noi sa putem avea conditii de Elite, va multumim pentru tot ce-ati facut pentru noi.

Bravo Marcel Dusan ! :clap:
Un mare BRAVO tuturor celor de pe podium, FELICITARI tuturor participantilor, fiecare si-a dorit victoria, motiv pentru care turneul s-a ridicat la cote maxime.

Multumesc la randu-mi pentru aprecieri.


Respect.
 
Felicitări organizatorilor pentru toate sacrificiile care le -au făcut pentru acest turneu care a fost cel mai frumos turneu la care am participat eu vreodată din toate punctele de vedere! Sper sa mai am șansa și pe viitor sa particip la un astfel de eveniment 🏓🏓🏓
As dori sa văd filmarea cu finala de la categoria Hobby , și această finala a fost filmată dar inca nu am văzut să fie distribuită pe forum . Mulțumesc!
 
Va multumesc, Gelu, Alex si colegilor din echipa de organizare! Totul a iesit super! E multa munca sa cari toate cele necesare unui turneu A+ in varf de munte, dar si acum, la fel ca la celelalte turnee, cred ca a iesit ceva special. Dintre putinele turnee la care am fost, tot acest A+ de la Cheile Gradistei mi se pare cel mai fain din punct de vedere al conditiilor de joc.
Facand parte dintre cei care au pus umarul (la propriu) la organizare, pe partea mai putin tehnica (carat mese, garduri, aranjat sala, etc.), am sa ridic si eu o problema despre care am vazut ca nu se discuta prea des, dar sunt sigur ca toti organizatorii o cunosc prea bine: mizeria lasata in sala dupa un astfel de concurs. Cum noi trebuie sa predam sala curata, am stat sa strangem gunoaiele din toata sala: bidoane de apa (din care a trebuit scursa si apa, pentru a le putea recicla), sticle, ambalaje de mancare, pungi, servetele, etc.
Sunt sigur ca postarea mea nu o sa atinga constiinta nimanui, asa ca doresc sa propun urmatoarea abordare: la urmatorul turneu, cine face inscrierea sa scrie pe fiecare sticla cu marker-ul numarul jucatorului inscris si categoria (spre exemplu, A12 inseamna al 12-lea jucator de la avansati). La sfarsitul turneului, cand se strang gunoaiele, sa postam poze cu fiecare dintre acestea sticle, impreuna cu o lista a "rusinii". Poate, s-ar putea merge chiar pana la o mica penalizare a acestor jucatori. Ce parere aveti?
Numai bine!​
 
Va multumesc, Gelu, Alex si colegilor din echipa de organizare! Totul a iesit super! E multa munca sa cari toate cele necesare unui turneu A+ in varf de munte, dar si acum, la fel ca la celelalte turnee, cred ca a iesit ceva special. Dintre putinele turnee la care am fost, tot acest A+ de la Cheile Gradistei mi se pare cel mai fain din punct de vedere al conditiilor de joc.
Facand parte dintre cei care au pus umarul (la propriu) la organizare, pe partea mai putin tehnica (carat mese, garduri, aranjat sala, etc.), am sa ridic si eu o problema despre care am vazut ca nu se discuta prea des, dar sunt sigur ca toti organizatorii o cunosc prea bine: mizeria lasata in sala dupa un astfel de concurs. Cum noi trebuie sa predam sala curata, am stat sa strangem gunoaiele din toata sala: bidoane de apa (din care a trebuit scursa si apa, pentru a le putea recicla), sticle, ambalaje de mancare, pungi, servetele, etc.
Sunt sigur ca postarea mea nu o sa atinga constiinta nimanui, asa ca doresc sa propun urmatoarea abordare: la urmatorul turneu, cine face inscrierea sa scrie pe fiecare sticla cu marker-ul numarul jucatorului inscris si categoria (spre exemplu, A12 inseamna al 12-lea jucator de la avansati). La sfarsitul turneului, cand se strang gunoaiele, sa postam poze cu fiecare dintre acestea sticle, impreuna cu o lista a "rusinii". Poate, s-ar putea merge chiar pana la o mica penalizare a acestor jucatori. Ce parere aveti?
Numai bine!​

Dacă se penalizează participanții pentru sticlele lăsate aiurea ar fi corect sa fie penalizați și organizatorii pentru lipsa coșurilor de gunoi, sau insuficienta lor, sau lipsa săpunului la toaleta etc.
As zice sa fim mai relaxați puțin și sa nu ne stresam prea tare. Am strâns și eu tone de gunoi fără sa comentez. Asta face parte din organizare, are si bune si rele.
 
Ok, sunt deacord. Coșuri de gunoi au fost iar pe lângă am mai lipit pungi de gunoi sa fie dar și asa am găsit pungi goale și mizerie cât cuprinde. Mult mai ok ar fii și sa catalogam turneele după conditii: mantinele ptr toate mesele, mese arbitraj, condiții la sala, masa, cafea...etc.
Ceva în genul clasificări hotelurilor...de la 5 stele în jos cu cerința ca catalogarea sa fie explicita ptr 5 stele, 4 stele, 3 stele...etc. Atunci participanții știu la ce sa se aștepte și nu mai sunt comentarii de taxa s.a.m.d.👍
 
Back
Sus