LIGA AMATUR 2012 -campionat pe echipe

Nume echipa: SGSL Cluj
Localitatea: Cluj-Napoca
Judetul: Cluj

Componenta echipei:
1. Garduli Silviu
2. Gogu Gabriel
3. Nascu Serban
4. Toth Laszlo

Capitan echipa: Gogu Gabriel
Nr telefon: 0722.420.549
Adresa e-mail: gabi.gogu(at)gmail.com
 
Se inscrie si o echipa din Sanmihaiu Roman,Timis

Se inscrie si o echipa din Sanmihaiu Roman,Timis

AMATUR ROMANIA CAMPIONATUL PE ECHIPE 2012
FISA DE INSCRIERE

Nume echipa „Amatori” S?nmihaiu Roman
Localitatea Sanmihaiu Roman
Judetul Timis

Componenta echipei:

NR NUME SI PRENUME LOCALITATEA
1 Manea Adrian S?nmihaiu Roman
2 Dragan Cristian S?nmihaiu Roman
3 Bara Viorel S?nmihaiu Roman
4 Câmpeanu Nicolae S?nmihaiu Roman
5 Balu Ion S?nmihaiu Roman



Capitan echipa Manea Adrian
Nr telefon 0723 449944/0784 636860
Adresa e-mail adrianmanea2002(at)yahoo.com
 
Din nou data de desfasurare a Simfoniei Lalelelor a fost modificata de consiliul local, pentru data de 28 aprilie.
Avind in vedere aceste modificari, si calendarul AMATUR destul de incarcat , le-am propus celor de la primarie sa rezerve sala asa cum a fost initial, pe 7 aprilie.
Asa ca se confirma turneu A Pitești, in data de 7 aprilie, si se intituleaza "Turneul Floriilor"
Multumesc de a modifica si in calendar


Ne-a incurcat putin turneul de la Pitești, dar acum s-a hotarat ca se va disputa pe 7 aprilie, asa cum era initial stabilit.
Asa ca data oficiala va ramane asa cum stabilisem initial: 21 aprilie.
Totusi, daca sunt deja rezervate sali pentru turnee pe 7 aprilie, in zonele care nu sunt apropiate de Pitești ( Seria I, II, III, VI si VII) s-ar putea incepe in avans, ca ajutor in calendar, daca vor fi necesare mai multe etape. .


Pentru a ajuta ca turneul de la Pitești sa aiba cat mai multi concurenti, in zonele apropiate de aceasta: Seria a IV-a (Muntenia sud), a V-a (Muntenia vest+Oltenia) si a VIII-a Transilvania centru am rugamintea ca prima etapa sa se dispute pe 21 aprilie.
In celelalte zone, daca sunt deja rezervate sali, se pot disputa primele etape.
 
Nume echipa: HOBBY
Localitatea: Cluj-Napoca
Judetul: Cluj

Componenta echipei:
1. Rusu Stefan
2. Iusan Mircea
3. Simion Boby
4. Hurloi Vlad
5. B?n P?ter

Capitan echipa: Rusu Stefan
Nr. tel.:0745159144
e-mail: simionboby(at)yahoo.com
 
Nume echipa: Roninii
Localitatea: București


Componenta echipei:
1. Mosoia Stefan
2. Dumitru Traian
3. Burlacel Ionut



Capitan echipa: Mosoia Stefan
Nr. tel.:0722 232 529
e-mail: mosoia(at)yahoo.com
 
Pana acum sunt inscrise 54 de echipe:

SERIA I............7 echipe
SERIA a II-a.....0 echipe
SERIA a III-a....9 echipe
SERIA a IV-a ...10 echipe
SERIA a V-a.....5 echipe
SERIA A VI-a....6 echipe
SERIA a VII-a ..10 echipe
SERIA A VIII-a..7 echipe

Au mai ramas doua zile pana la finalizarea inscrierilor!
 
Echipa: Ciurli Burli
București
Nestor Dragos
Ilie Florian
Dinu Gheorghe (Sanitaru)
Alexandrescu Marius
Capitan: Ilie Florian
Telefon: 0721988689
 
Echipa: Ciurli Burli
București
Nestor Dragos
Ilie Florian
Dinu Gheorghe (Sanitaru)
CRISTI , denumirea echipei poate fi contestata .
DREPTUL DE AUTOR ESTE DETINUT DE DL. CHIRU PAUL(a se vedea pe forum cat de des folosea acest cuvant dl. CHIRU cand era activ in circuit)
Alexandrescu Marius
Capitan: Ilie Florian
Telefon: 0721988689
 
Perioada de inscrieri s-a incheiat!
S-au inscris 276 de jucatori in 61 de echipe si le multumim pentru increderea acordata.
Cele 61 de echipe sunt repartizate astfel:

SERIA I............8 echipe
SERIA a II-a.....0 echipe
SERIA a III-a....11 echipe
SERIA a IV-a ...11 echipe
SERIA a V-a.....6 echipe
SERIA A VI-a....7 echipe
SERIA a VII-a ..10 echipe
SERIA A VIII-a..8 echipe

Numele echipelor si componenta acestora vor fi prezentate intr-un atasament.
Bucuria inscrierii unui numar nesperat de mare de echipe este usor umbrita de lipsa de interes in zona de sud a Moldovei, unde nu s-a inscris nici o echipa!
Galați, Brăila, Focșani, Tecuci, Comănești, Moinesti, Adjud, Bacău sunt totusi niste centre importante pe harta Amatur si asteptam in continuare initiative locale.
In celelalte zone, in cazul in care vor mai apare cereri de inscriere, le vom analiza pana la data primei etape si vom stabili individual daca se pot face completari de echipe.
Pentru buna functionare a campionatului, jucatorii si - mai ales- capitanii echipelor sunt rugati sa urmareasca cu atentie mesajele transmise de coordonatorii zonali
si de coordonatorii ligii.
Va urez succes!
 
CRISTI , denumirea echipei poate fi contestata .
DREPTUL DE AUTOR ESTE DETINUT DE DL. CHIRU PAUL(a se vedea pe forum cat de des folosea acest cuvant dl. CHIRU cand era activ in circuit)
Daca dl. Chiru vrea sa faca o contestatie si daca tine la copyright, sa ne arate actele de marca inregistrata :lol:
 
Perioada de inscrieri s-a incheiat!
S-au inscris 276 de jucatori in 61 de echipe si le multumim pentru increderea acordata.
Cele 61 de echipe sunt repartizate astfel:

SERIA I............8 echipe
SERIA a II-a.....0 echipe
SERIA a III-a....11 echipe
SERIA a IV-a ...11 echipe
SERIA a V-a.....6 echipe
SERIA A VI-a....7 echipe
SERIA a VII-a ..10 echipe
SERIA A VIII-a..8 echipe

Numele echipelor si componenta acestora vor fi prezentate intr-un atasament.
Bucuria inscrierii unui numar nesperat de mare de echipe este usor umbrita de lipsa de interes in zona de sud a Moldovei, unde nu s-a inscris nici o echipa!
Galați, Brăila, Focșani, Tecuci, Comănești, Moinesti, Adjud, Bacău sunt totusi niste centre importante pe harta Amatur si asteptam in continuare initiative locale.
In celelalte zone, in cazul in care vor mai apare cereri de inscriere, le vom analiza pana la data primei etape si vom stabili individual daca se pot face completari de echipe.
Pentru buna functionare a campionatului, jucatorii si - mai ales- capitanii echipelor sunt rugati sa urmareasca cu atentie mesajele transmise de coordonatorii zonali
si de coordonatorii ligii.
Va urez succes!

LE Am atasat lista echipelor inscrise.
 
Ultima editare:
Instructiuni

Pentru o mai buna coordonare a celor 8 serii, am propus coordonatorilor zonali un set de instructiuni, care pot fi aplicate in fiecare campionat zonal:

1 Confirmarea participarii echipelor.
In ziua primei etape, inainte de inceperea primelor jocuri va se va tine o sedinta tehnica:
- plata taxei de participare de 60 lei /echipa
- Impartirea in grupe
- Stabilirea numarului de etape (2, 3 sau 4) si a datelor de disputare
- Stabilirea ordinii jocurilor
- Stabilirea modului de utilizare a fondurilor rezervate seriei (cate 30 lei din fiecare taxa), fie pentru acoperirea cheltuielilor de turneu, fie pentru premii la primele echipe clasate, fie altfel.
-

1 Numarul si datele de disputare ale etapelor.

Am rezervat in calendarul Amatur doua date, in care nu se vor disputa turnee, nici B si nici A.
Aceste date sunt 21 aprilie si 9 iunie.
Daca numarul de etape necesare incheierii campionatuui este mai mare ( 3 sau maxim 4 etape), acestea pot fi programate in mai si in iulie, la o data care sa nu coincida cu un turneu A in zona.
Etapele pot fi programate si duminica.

2 Impartirea in grupe:

In fiecare serie sunt intre 6 si 11 echipe;
Pentru o buna organizare a etapelor recomandam:

2.1 Campionat cu 6 echipe: se disputa intr-o singura serie si in doua etape, tur retur. Fiecare echipa va juca 5 jocuri in tur+ 5 in retur,. Toate meciurile unui tur se pot incheia in aprox. 8- 9 ore, la 6 mese.
Cele doua etape rezervate in calendar sunt suficiente, eventuale reprogramari ale unor meciuri care din diferite motive nu se pot desfasura sau incheia se pot face individual.
Se pot programa toate jocurile intr-o singura localitate, sau turul intr-o localitate, returul in alta.

2.2 Campionat cu 7 si cu 8 echipe
Propunerea mea este tot pentru un singur turneu, fiecare cu fiecare, tur- retur.
Numarul de etape va fi insa de 3 sau 4 , numarul lor definitivandu-se dupa cea de a doua etapa, in care probabil vor avea loc si cateva jocuri din retur.
Se pot face si doua grupa a cate 4 echipe.

2.3 Campionat cu 9 – 12 echipe
Se pot face doua serii a cate 4-6 echipe, impartite in masura posibilitatilor echilibrat valoric si repartizand echipele aceluiasi club in serii diferite.
Campionatul va avea doua faze, prima in serii, din care se califica primele 3+3, iar in faza a doua se joaca play off cu seria I 6 echipe + seria a II a cu celelalte.
Va rog sa stabiliti inaintea primei etape daca fiecare faza se va juca tur-retur (aceasta ducand la un total de 4 etape) sau cate un singur joc (numai doua etape)
3 Ordinea jocurilor
In tabelul alaturat se gaseste grila de jocuri recomandata; in tur ordinea echipelor poate fi alfabetica, iar in retur se va tine cont de clasament, astfel incat ultimele jocuri din retur vor fi intre echipele cu valori apropiate.
 
Dane!! parca era vb ca data de 21.04 este dedicata turneului pe echipe, de ce se fac turnee la individual?
 
Daca vrei sa te adresezi in particular lui Dan Bodeanu si eventual sa-l tragi de urechi(dupa tonul adoptat) fa-o pe mess.
Daca esti multumit cu o explicatie de la altcineva,atunci ascult-o pe asta:
Se fac turnee in zone unde aceste etape deja s-au desfasurat si,in general vorbind,oriunde exista suficienti participanti care sa nu fie implicati in concursul pe echipe.
 
Inscrierile s-au incheiat, listele de jucatori sunt din acest moment definitive.
In cele 67 de echipe s-au inscris 314 jucatori.
Jocurile in grupe si clasamentele acestora vor trebui cunoscute pana pe 31 august.
Deoarece in seria a II-a s-a inscris o singura echipa, locurile ramase libere pentru turneul final vor fi realocate pe data de 01 septembrie.
Echipele inscrise in Liga Amatur 2012:
 
O intrebare am.
MA care corespunde fiecarei echipe ii stabileste locul in competitie? Daca echipa are MA mai mare sau egal cu 19 inseamna ca va concura pentru un loc la Open?
 
O intrebare am.
MA care corespunde fiecarei echipe ii stabileste locul in competitie? Daca echipa are MA mai mare sau egal cu 19 inseamna ca va concura pentru un loc la Open?
Eu stiu ca mediile din tabelul afisat sunt orientative . Dupa ce se joaca faza zonala pe echipe se discuta de Open / Experti si ceilalti Avansati / amatori.
In aceste conditii , dupa cate am citit eu, primele doua echipe din fiecare zona va constitui OPEN/ul si cele care sunt pe 3-4 vor fi la >Avansati<. Punctajul de care spui, din tabel,nu mai va avea legatura cu media 19 sau peste 19, ci fiecare echipa va castiga 2 pct la victorie, 1 pct la infangere si zero prin neprezentare.
 
Pentru inregistrarea jucatorilor si a rezultatelor la fiecare joc se va completa FOAIA de ARBITRAJ.
Aceasta va fi completata inaintea inceperii jocurilor de fiecare capitan de echipa, jucatorii fiind trecuti in ordinea dorita si fara ca aceasta sa fie cunoscuta de echipa adversa pana la completarea de catre ambele echipe.
Pentru rezolvarea orcarui posibil litigiu aparut in timpul jocului va fi numit un arbitru de catre organizatorul turneului sau prin intelegere intre capitanii echipelor.
In cazul in care nu este numit un arbitru (nerecomandat), organizatorul turneului devine automat arbitru al intalnirii.
 
Back
Sus