laky
senior
Lakatos Szilard din Miercurea Ciuc la amatori... incerca imposibilul!!!
Urmărește clipul video de mai jos pentru a vedea cum să instalezi siteul nostru ca o aplicație web pe pagina ta principală.
Notă: Această funcție se poate să nu fie disponibilă în anumite browsere.
daca le puneti in alta sala e ok,Incercam sa mai suplimentam cu niste mese acest turneu
Ciobanu Gabriel-amatori.
Gabi, sunt mai multe locuri la open, si apoi tu esti o valoare,...mai este timp sa faci transferul (fara dezlegare), sau ai vz ca sunt open-isti la amatori si esti derutat.Ciobanu Gabriel-amatori.
va salut, d-le Gelu,Gabi, sunt mai multe locuri la open, si apoi tu esti o valoare,...mai este timp sa faci transferul (fara dezlegare), sau ai vz ca sunt open-isti la amatori si esti derutat.
Sunt curios cum o sa puncteze Florin pe cei de la amatori (grila de open), avand in vedere ca se joaca amesecat.
PS. Este prima data cand avem doua turnee open la aceiasi sala, in aceiasi zi,...tare de tot!
va salut, d-le Gelu,
eu sunt nou in amatur si in tenisul de masa, dar am observat ca sunt jucatori care se inscriu la open chiar daca nu au valoare de open. Acestea nu au inregistrat nici o victorie la open de cand merg la concursuri si beneficiaza de o slabiciune a punctajului acordat in turneele A+ si A , adica beneficiaza la participare de nr. de puncte dublu la open fata de avansati numai pentru participare.
Salut Iacob! Faptul ca esti nou si cunosti atat de multe situatii de genul celor de mai sus, ma bucura, dar trebuie stiut ca vorbeam de valori, cum ar fi don' Doctor, pe care îl apreciez, iar referitor la postul de mai sus majoritatea cunoaste subtilitatea "texturii", care la prima vedere zici ca are legatura cu o persoana, sau cu alta,...te rog sa-i transmiti salutarile mele domnului Doctor.va salut, d-le Gelu,