Nu eu am deschis discutia cu dumeavoastra, nici nu aveam de gand.
Doream doar sa informez membrii forumului despre cum decurge comanda / livrarea la o anume firma la care din pacate am apelat.
Ca o paralela, la fel de politicos mi-au raspuns si la Selgros la casa cum ca pretul e "ala micu' de pe raft", nu cel mare, care se vede de departe, si mi-au spus sa fiu atent alta data.
In consecinta, de atunci cumpar din Real.
Si nu prea are sens discutia despre bunul simt, pt ca poate n-ati observat, doream doar sa va atrag atentia ca in felul asta pierdeti clienti.
Si nu un client care cumpara odata si apoi gata, ci un client dintr-un cerc de oameni care chiar cumpara multe produse. Nu ca ar conta mai mult, parerea mea e ca daca vrei sa ai o afacere de succes, atunci trateaza-ti clientii cum trebuie, ca altfel te parasesc. Si de la RomTelecom am fugit cu prima ocazie, chiar daca si-au imbunatatit oferta ulterior
Daca poate am fost un pic prea subtil, imi fac mea culpa.
Doream doar sa informez membrii forumului despre cum decurge comanda / livrarea la o anume firma la care din pacate am apelat.
Ca o paralela, la fel de politicos mi-au raspuns si la Selgros la casa cum ca pretul e "ala micu' de pe raft", nu cel mare, care se vede de departe, si mi-au spus sa fiu atent alta data.
In consecinta, de atunci cumpar din Real.
Si nu prea are sens discutia despre bunul simt, pt ca poate n-ati observat, doream doar sa va atrag atentia ca in felul asta pierdeti clienti.
Si nu un client care cumpara odata si apoi gata, ci un client dintr-un cerc de oameni care chiar cumpara multe produse. Nu ca ar conta mai mult, parerea mea e ca daca vrei sa ai o afacere de succes, atunci trateaza-ti clientii cum trebuie, ca altfel te parasesc. Si de la RomTelecom am fugit cu prima ocazie, chiar daca si-au imbunatatit oferta ulterior

Daca poate am fost un pic prea subtil, imi fac mea culpa.