marcelgiosan
1971-2020
Anunț important!
Anunț important!
Modificarea Regulamentului AmaTur 2017, care intră în vigoare începând cu 1 Martie 2017 stipulează modalitatea de gestionare a înscrierilor la Turneele A+, astfel:
5.3.3 Organizarea turneelor tip A+.
Se organizează în săli spațioase, care permit desfășurarea turneului pe minim 20 de mese.
Fiind turnee cu participare națională, organizatorii vor avea în vedere posibilitățile de cazare, de masa și de petrecere a timpului liber al participanților.
?n situația depășirii numărului de locuri rezervat turneului, prioritate au jucătorii din categoria respectivă, în ordinea clasamentului.
Turneele A+ se desfășoară pe patru categorii, după cum urmează:
Elite, Open, Avansați și începători.
înscrierile la turneele A+ se vor face pe liste comune Elite + Open, respectiv Avansați + începători, stabilirea locurilor Elite/Open și Avansați/începători urmând să se definitiveze Joi seara, după închiderea înscrierilor, în funcție de numărul jucătorilor înscriși la fiecare categorie. Pentru realizarea grupelor complete de 6 jucători la categoria superioară se va putea face transferul a maxim 5 jucători de la categoria inferioară, fie la cererea acestora, fie în ordinea MP-ului. în cazul în care nu există minim 18 jucători la o subcategorie, turneul se va desfășura amestecat Elite+Open, sau Avansați+începători.
Astfel, odată cu publicarea Clasamentului din 1 Martie 2017 se vor cumula și înscrierile la categoriile Avansați și începători, similar listei comune Elite + Open existente, repartizarea numărului de locuri la fiecare din cele două subcategorii urmând să se facă după închiderea listelor de Joi, orele 21,00.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Anunț important!
Modificarea Regulamentului AmaTur 2017, care intră în vigoare începând cu 1 Martie 2017 stipulează modalitatea de gestionare a înscrierilor la Turneele A+, astfel:
5.3.3 Organizarea turneelor tip A+.
Se organizează în săli spațioase, care permit desfășurarea turneului pe minim 20 de mese.
Fiind turnee cu participare națională, organizatorii vor avea în vedere posibilitățile de cazare, de masa și de petrecere a timpului liber al participanților.
?n situația depășirii numărului de locuri rezervat turneului, prioritate au jucătorii din categoria respectivă, în ordinea clasamentului.
Turneele A+ se desfășoară pe patru categorii, după cum urmează:
Elite, Open, Avansați și începători.
înscrierile la turneele A+ se vor face pe liste comune Elite + Open, respectiv Avansați + începători, stabilirea locurilor Elite/Open și Avansați/începători urmând să se definitiveze Joi seara, după închiderea înscrierilor, în funcție de numărul jucătorilor înscriși la fiecare categorie. Pentru realizarea grupelor complete de 6 jucători la categoria superioară se va putea face transferul a maxim 5 jucători de la categoria inferioară, fie la cererea acestora, fie în ordinea MP-ului. în cazul în care nu există minim 18 jucători la o subcategorie, turneul se va desfășura amestecat Elite+Open, sau Avansați+începători.
Astfel, odată cu publicarea Clasamentului din 1 Martie 2017 se vor cumula și înscrierile la categoriile Avansați și începători, similar listei comune Elite + Open existente, repartizarea numărului de locuri la fiecare din cele două subcategorii urmând să se facă după închiderea listelor de Joi, orele 21,00.
Vă mulțumim pentru înțelegere!