WTTD - World Table Tennis Day - AmaTur România

Am intrat pe ultima sută de metri cu pregătirile pentru ziua mondială a tenisului de masă, zi pe care o vom sărbători timp de aproape o săptăm?nă în perioada 6-9 Aprilie 2017.
Cele aproximativ 80 de turnee B+ denumite WTTD - AmaTur România se vor desfășura pe coordonatele clasice cu care suntem obișnuiți, dar, vor exista și câteva evenimente speciale care-și propun să scoată tenisul de masă din sală și să-l ducă în câteva spații neconvenționale: piețe publice, școli, spitale, fabrici sau chiar biserici.
Totul într-o perioadă în care uităm de fotbal și politică. O perioadă în care sportul rege este tenisul de masă.
Alături de noi vor sta, ca de obicei, partenerii tradiționali ai AmaTur România:


Emi TT,
reprezentant Joola:
www.mesedetenis.ro;
SC Androgir SRL,
reprezentant Xiom și Nittaku:
www.tenismasa.ro;


Viva Sport Shop,
reprezentant Yasaka:
www.vivasportshop.ro;
SC TT.MGVSPORT SRL:
www.ttsport.ro;

Mingile de joc vor fi asigurate de către Răsvan Crișan, prin:
SC Prosoft Management SRL,
reprezentant Butterfly:
www.tt-shop.ro;

OFICIAL BALL SUPPLIER

Sponsorul Oficial al evenimentului fiind Grupul IVAR, producător de sisteme sanitare și de încălzire:
IVAR:
www.ivar-group.com.ro
 
Vom pregăti pentru organizatorii evenimentelor ce vor marca World Table Tennis Day - 2017:
- 200 de afișe pentru promovarea locală a turneelor;
- 450 de mingi Butterfly Three-Stars G40+;
- 350 de medalii personalizate "WTTD - AmaTur România";
- 350 de diplome pentru podiumurile celor 80 de turnee;
- 1400 de abțibilduri cu AmaTur, tenisdemasa.ro și WTTD pentru lipit pe filee;

- 1000 de tricouri oficiale ale evenimentului.

- anunțul oficial al turneului, în care organizatorii locali vor completa datele specifice ale turneului;

Toate anunțurile de turneu vor fi postate week-end-ul următor, în zilele de 25 și 26 Martie, de către organizatorii locali sau moderatorii topicului AmaTur.

Mulțumiri partenerilor AmaTur - Emi, Irina, Gelu, Tiberiu, Vali, care, turneu de turneu, susțin organizatorii AmaTur România.
Mulțumiri Rasvan Crișan pentru implicarea permanentă la buna desfășurare a evenimentelor importante ale circuitului (TF, WTTD, etc.);
Mulțumiri Marian Budescu pentru cooptarea Grupului IVAR la sărbătoarea mondială a tenisului de masă.
 
http://www.tenisdemasa.ro/forum/showthread.php?18491-WTTD-World-Table-Tennis-Day-AmaT

http://www.tenisdemasa.ro/forum/showthread.php?18491-WTTD-World-Table-Tennis-Day-AmaT

Din ROMAN - Laic Mihai. Al meu e tricoul oficial :) !!
 
Buna dimineata,
Domnule Giosan,
Am ramas dator cu o confirmare, pot acum afirma 100%,in data de 06 aprilie se va tine in sala caminului cultural in loc.Cristian acest eveniment. Vor fi la matineu,incepand cu ora 09.00,prezenti 30 de copii de gimnaziu, din Marginimea Sibiului,de organizarea competitiei se va ocupa dl.profesor Nicolae Pampu, scoala generala Cristian si primaria se vor ocupa de cupe,diplome (chiar pentru toti participantii,ca de obicei !) Incepand cu ora 17.00 va incepe competitia de adulti, pe aceleasi 6 mese,in aceeasi sala,preconizez maximum 36 participanti, voi posta pe forum turneul B+,cu sprijinul dvs..Stiu ca toata lumea ar dori o amintire de la acest eveniment,din punctul meu de vedere as premia doar copiii (cu un set de mingi, un tricou sau diploma personalizate,orice..)O sa va rog sa analizati rugamintea mea,in sensul ca dorim si acele mici klebere pentru fileu-12buc-, unul-doua afise de promovare ,daca este posibil cate 3 medalii, 3 diplome, 3 tricouri..Sper ca nu deranjez prin cererile concrete,sunt convins ca nu va este usor ,e greu de multumit toti participantii..Apropos de diplome,daca nu se considera ,,conflict de interese,,si nu generam probleme legate de sponsori,intentia noastra fiind sa acordam tuturor particpantilor cate una, credeti ca ar fi exagerat sa va cerem acordul sa le mutiplicam noi pe plan local,prin mijloace proprii ?? Am avea nevoie de o diploma ca model,daca s-au creat deja, scoala generala se va ocupa de acest aspect..Va multumesc pentru rabdare, daca veti considera util ,oricand puteti apela la tel.0729089136 ,n-as vrea sa va deranjez eu la vreo ora nepotrivita...Cu stima, Ioan Dragomir
 
La Brașov se confirma 3 sali:
-Sala Liceului Energetic- 8 mese pentru incepatori:
-Sala Arena Brașov- 8 mese pentru avansați;
-Gry Club (subsemnatul)-2 mese pentru open;
 
Buna dimineata,
Domnule Giosan,
Am ramas dator cu o confirmare, pot acum afirma 100%,in data de 06 aprilie se va tine in sala caminului cultural in loc.Cristian acest eveniment. Vor fi la matineu,incepand cu ora 09.00,prezenti 30 de copii de gimnaziu, din Marginimea Sibiului,de organizarea competitiei se va ocupa dl.profesor Nicolae Pampu, scoala generala Cristian si primaria se vor ocupa de cupe,diplome (chiar pentru toti participantii,ca de obicei !) Incepand cu ora 17.00 va incepe competitia de adulti, pe aceleasi 6 mese,in aceeasi sala,preconizez maximum 36 participanti, voi posta pe forum turneul B+,cu sprijinul dvs..Stiu ca toata lumea ar dori o amintire de la acest eveniment,din punctul meu de vedere as premia doar copiii (cu un set de mingi, un tricou sau diploma personalizate,orice..)O sa va rog sa analizati rugamintea mea,in sensul ca dorim si acele mici klebere pentru fileu-12buc-, unul-doua afise de promovare ,daca este posibil cate 3 medalii, 3 diplome, 3 tricouri..Sper ca nu deranjez prin cererile concrete,sunt convins ca nu va este usor ,e greu de multumit toti participantii..Apropos de diplome,daca nu se considera ,,conflict de interese,,si nu generam probleme legate de sponsori,intentia noastra fiind sa acordam tuturor particpantilor cate una, credeti ca ar fi exagerat sa va cerem acordul sa le mutiplicam noi pe plan local,prin mijloace proprii ?? Am avea nevoie de o diploma ca model,daca s-au creat deja, scoala generala se va ocupa de acest aspect..Va multumesc pentru rabdare, daca veti considera util ,oricand puteti apela la tel.0729089136 ,n-as vrea sa va deranjez eu la vreo ora nepotrivita...Cu stima, Ioan Dragomir

Revin cu o poza de la ,,Cupa 1 decembrie,, din 2016, sectiunea copii gimnaziu, in sala caminului cultural Cristian..Adresa mea de la birou, Sibiu ,str.Nicolaus Olahus nr.5 (cladirea Centrului de afaceri Sibiu, la parter,in agentia Tarom)..Cu stima,Ioan Dragomir

 
Salutare,

Doresc sa organizez un eveniment neconventional in Suceava, chiar in 6 aprilie. Ideea este, daca da Domnul si avem vreme frumoasa, in centrul orasului, pe esplanada, sa punem cateva mese unde trecatorii pot sa joace, sa fie tot felul de concursuri, niste demonstratii din partea unor openisti, etc. Deci, nu un concurs cum suntem obisnuiti ci mai mult o promovare a tenisului de masa.

Am vorbit deja cu cativa prieteni si suntem gata sa punem umarul. Cu cine sa iau legatura pentru a intra alaturi de celelalte evenimente? Inscriu evenimentul direct pe site-ul oficial?

Multumesc!

Beni Husarciuc
 


Localitati adaugate...
Luni va fi disponibil si pentru download, daca cineva doreste sa-si printeze mai multe (in afara de cele pe care le va primi).
 
Seara buna tuturor.

La Cluj , la Colegiul National ?George Cosbuc? planuiesc sa fac un eveniment scurt, care să marcheze WTTD, in 6 aprilie, in pauza mare. Intre 10. 50-11.10 o sa scoatem 3-4 mese in curtea scolii, o sa inarmam copiii cu toate paletele din scoala si o sa ne jucam cumva. O să documentam cu poze. Sambata, turneul anuntat pe 7 mese.
 
Vom pregăti pentru organizatorii evenimentelor ce vor marca World Table Tennis Day - 2017:
- 200 de afișe pentru promovarea locală a turneelor;
- 450 de mingi Butterfly Three-Stars G40+;
- 350 de medalii personalizate "WTTD - AmaTur România";
- 350 de diplome pentru podiumurile celor 80 de turnee;
- 1400 de abțibilduri cu AmaTur, tenisdemasa.ro și WTTD pentru lipit pe filee;

- 1000 de tricouri oficiale ale evenimentului.

- anunțul oficial al turneului, în care organizatorii locali vor completa datele specifice ale turneului;

Toate anunțurile de turneu vor fi postate week-end-ul următor, în zilele de 25 și 26 Martie, de către organizatorii locali sau moderatorii topicului AmaTur.

Mulțumiri partenerilor AmaTur - Emi, Irina, Gelu, Tiberiu, Vali, care, turneu de turneu, susțin organizatorii AmaTur România.
Mulțumiri Rasvan Crișan pentru implicarea permanentă la buna desfășurare a evenimentelor importante ale circuitului (TF, WTTD, etc.);
Mulțumiri Marian Budescu pentru cooptarea Grupului IVAR la sărbătoarea mondială a tenisului de masă.

Buna seara!

Avand in vedere ca cei 1000 de tricouri nu vor fi suficiente pentru toti inscrisii, am o propunere valabila pentru Oradea (sau poate si pentru alte cazuri).
In Oradea vom face 3 turnee in zile consecutive, si mai mult ca sigur ca 20-30% din jucatori vor participa la cel putin 2 dintre ele, asa ca daca se dau tricourile pe persoane si nu pe participare, posibil sa si ajunga la toti!
 
Emi, la Dumbravita aveai rezervata data de 6. Bogy avea rezervata data de 8. Vad ca ai postt turneul in 8, in ziua in care face si Bogy turneul. Cum asa?!
Programarea asta s-a facut din decembrie. Pentru modificari cred ca era necesara o comunicare cu partile implicate, nu?!
 
Emi, la Dumbravita aveai rezervata data de 6. Bogy avea rezervata data de 8. Vad ca ai postt turneul in 8, in ziua in care face si Bogy turneul. Cum asa?!
Programarea asta s-a facut din decembrie. Pentru modificari cred ca era necesara o comunicare cu partile implicate, nu?!

il doare la salata;)
 
Domnule Emi, avind in vedere faptul ca data de 8 aprilie era rezervata deja de Club 11 din decembrie, iar Dumbravita este practic lipita de Timișoara, cu tot respectul va rog sa schimbati data turneului de la Dumbravita intr-o zi ramasa libera pentru acest eveniment.
Cu multumiri, Bogy.
 
il doare la salata;)

Adevarul ca si pe mine m-ar durea la basca, asta e, la fel e si la Oradea, din moment ce sunt 4-5 evenimente in decurs de 3 zile, cel putin 2 daca nu chiar si 3 exista riscul sa se suprapuna. Asa ca in orice data il muta, tot se suprapune cu un turneu, anuntat mai repede sau mai tarziu. Pana la urma acestea fiind niste turnee cu caracter de masa, nu cred ca e asa important numarul participantilor, cat publicitatea care o genereaza si si cum sunt percepute de restul oamenilor. Ar mai fi o varianta, dar aia trebuie discutata de organizatorii locali. Daca Dl. Popet sa zicem, vrea sa participe la 2 turnee in aceasi zi, doar varianta decalarii orelor, cu calculele de rigoare, sa sa poata participa jucatorii zonali la 2 turnee in aceasi zi.

Adica cel mai simplu ar fi ca un turneu sa inceapa cu Avansatii si sa continue cu Open(daca se face pe 2 categorii) si cealalta locatie sa faca pe dos. Daca se face o singura categorie, doar decalarea orelor, care pana la urma nici aia nu cred ca e o munca asa titanica.
 
Back
Sus