AmaTur: Turneul Campionilor "Cupa Centenar", Alba Iulia - 03.11.2018

Ar trebui ca fiecare participant la acest turneu grandios și care este logat,sa-si exprime propriul punct de vedere,dar numai PRO ca opusul acestuia nu exista.Turneu organizat în 3 săli concomitent= premieră națională. Mobilizare de forte impresionantă. Totul la superlativ. Totuși sper ca intr-un viitor nu prea îndepărtat, sa fie depășit. Sa dea bunul Dumnezeu.
 
Ar trebui ca fiecare participant la acest turneu grandios și care este logat,sa-si exprime propriul punct de vedere,dar numai PRO ca opusul acestuia nu exista.Turneu organizat în 3 săli concomitent= premieră națională. Mobilizare de forte impresionantă. Totul la superlativ. Totuși sper ca intr-un viitor nu prea îndepărtat, sa fie depășit. Sa dea bunul Dumnezeu.

Doctore,tu scri asa frumos de parca ai fi participat (sau gresesc poate la sala de mese ca la celelalte nu te-am vazut pe liste) sau ai fost in sala de festivitati cu sortulet galben:topsy_turvy:
 
A trecut cateva zile de la mult asteptatul eveniment si parca ieri a fost turneul. Imi reamintesc cu mare drag de el si sunt multi dintre noi care sunt cu gandul la el, la multele amintiri frumoase legate de el. A fost un turneu exceptional din toate punctele de vedere, felicitari intregii echipe organizatorice si nu numai care "au mutat macar un tarc"...intradevar s-a ridicat foarte mult stacheta cu acest turneu, multi au exemplu acest turneu. Sper ca nu a fost ultimul de acest gen si vor mai fii si altele de asemenea calitate. M-as bucura ca echipa aleasa pentru acest turneu final sa ramana si sa recidiveze si la anul cu inca unul si domnului Constantin Pralea multa sanatate sa mai poata ajuta circuitul si cu multe turnee la fel de frumoase.

TURNEUL CAMPIONILOR 2018 CUPA CENTENAR ALBA IULIA

Un titlu ce inca vibreaza in capul meu si ma urmareste,un titlu care a aparut prin decembrie 2017 in partea lui de inceput,"Turneul Campionilor" unde o prima discutie avuta cu Pali pe aceasta tema ,unde am concluzionat ca este o problema de management de durata si trebuie din timp planificata,si partea a doua , "Cupa Centenar Alba Iulia" care a venit undeva imediat dupa 7 Iulie ,dupa turneul A+ de la Bistrița cand Domnul Pralea m-a sunat si am discutat posibilitatiile transformarii a Turneului Cupa centenar Alba din 8 decembrie ,pe care l-am planificat deja cu un an inainte,in Turneul Campionilor.

M-a sunat cineva dintre colegi, si am inteles ca am fost un pic ironic mai sus.
O.k.
Concretizez:
1. Mi se pare inimaginabil ca locul de desfasurare al Turneului Campionilor (daca acesta se adreseaza unu numar de cateva sute de jucatori) sa nu fie la o distanta aproximativ egala atat fata de Carei, cat si de Timișoara, Suceava, Constanța, etc. Daca organizam TC in zona limitrofa granitelor, defavorizam clar o parte dintre concurenti, exact in modul asemanator organizarii turneului in doua zile sau intr-o zi lucratoare (daca e necesar sa explic in care caz care categorie de amatoristi este defavorizata tocmai la cel mai important turneu, stau la dispozitie cu detalii).
2. In cazul Turneului Final platim o taxa marita (asa a fost pana acum). De asemenea, acest turneu necesita cheltuieli in plus datorita naturii sale. Eu am vazut 5 turnee finale, dar mi se pare ca niciodata n-am vazut un buget de venituri si cheltuieli al acestora. Pana acum nici nu stiam, si nici acum nu sunt sigur ca turneul final ar fi (ina fara de premierea liderilor judeteni si nationali) "afacerea" organizatorului local, in sensul ca isi asuma pierderea sau profita de castig.
In acest sens as crede sa fie normala precizarea din partea Amaturului:
-conditiilor minimale-maximale pe care un ofertant ar trebui sa le asigure (de exemplu, in afara aspectelor firesti, distanta maxima dintre sali, daca poate candida cineva din mediul rural, etc.)
-localizarii geografice limitate (sau nu) de coordonatori
-intervalului taxei de participare pe care o poate solicita/anunta organizatorul
-daca pentru turneu trebuie donata cotizatia aferenta
-daca organizatorul local trebuie sa plateasca pentru dreptul de organizare (ipotetic ar fi o.k., turneul avand si efect turistic, etc.), sau daca, din contra, are o remunerare pentru sarcinile indeplinite.
Repet, nu cunosc detaliile sau principiul intelegerilor dintre AmaTur si organizatorul local in niciunul dintre cazurile din perioada 2013-17.
Daca exista orice fel de precizari de 5-6 randuri, ca un fel de caiet de sarcini restrans, ma gandesc ca va exista o baza pe care decidentii pot compara diferite oferte.
Pe moment am vazut in diferite contexte 3 posibile localitati, dar daca anuntati public (dupa cum stim, avem colegi care nu prea cunosc aceasta zona a forumului), foarte probabil se vor mai ivi candidaturi (ca si la Aplusurile regionale), in plus multi colegi nu stiu daca exista limitare geografica sau nu.

No offence.

Un turneu al campionilor avea toate premisele sa se desfasoare anul acesta la Mediaș,a carui candidatura am depus-o si incepusem deja sa planific totul din timp sa vb cu autoritatiile,sa pregatesc discutiile pt logistica,tot ce inseamna pregatire timpurie pt un posibil turneu,fara a lua in calcul Sf.Gheorghe care eram 100% ca nu va fii anul acesta si distanta fata de centru ar fi scos si Bucureștiul care era al 3 candidat.Surpriza Alba Iulia a fost una placuta ,dar foarte scurt umbrita de discutiile la nivel de conducere asupra decizilor locatiei pt T.C. ,fara sa fiu nici macar intrebat sau consultat ca posibil candidat cu Mediașul.Apar discutii din nou asupra votarii deciziei dintre Alba si Brașov la care tot eu ar fi trebuit sa asigur logistica care deja se afla in discutii avansate de livrare si dotare(50 de mese cu tot tacamul).Dupa cateva discutii avute cu D-ul Pralea si Gelu ,pe tema transparentei si pozitiei fata de mine ,a conducerii,am hotarat sa nu ma implic anul acesta in niciun turneu final ,pt care am si anulat toate demersurile deja foarte avansate pt logistica.

Dupa turneul din 22 septembrie de la Arad unde am avut mai multe discutii cu D-ul Pralea ,ne-am intalnit la Alba Iulia vreme de 2 zile in care a reusit sa ma induplece sa fac parte din echipa organizatorica ca manager al acestui proiect.Stiind toate provocarile,sau o parte din ele ,cunoscind incapacitatea conducerii Amatur de a se implica intr-un astfel de proiect ,dar emitand pretentii la respectarea regulamentului ,am inceput sa imi formez echipa proprie si sa gandesc tot planul de organizare si desfasurare impreuna cu aceasta echipa care a fost formata din Pralea Constantin,Eu,Tokos Pali,Chirap Dan,Sorin Petrisor si IT-istul Bogdan Cucoranu.
M-as bucura ca echipa aleasa pentru acest turneu final sa ramana si sa recidiveze si la anul cu inca unul si domnului Constantin Pralea multa sanatate sa mai poata ajuta circuitul si cu multe turnee la fel de frumoase.

De unde am ales aceasta echipa si de ce am acceptat sa lucrez cu ea? Simplu.Cu D-ul Pralea am mai colaborat si am reusit sa indeplinim cateva proiecte frumoase,chiar daca unul a fost blocat de incapacitatea conducerii de a analiza propriul regulament,cu Dan Chirap am organizat foarte multe evenimente unde colaborarea a fost impecabila,deasemeni cu Tokos Pal am reusit o colaborare foarte buna,dar se prevedea o situatie foarte complicata ,deoarece eu unul ma aflu in dizgratiile conducerii Amatur (de mai multa vreme,si din diferite motive nici macar nu am mai fost invitat pe la Sedinte de final de an si turnee finale chiar daca inainte se votase ca toti sponsorii sa participe activ,se pare ca omisiunile de pe bannerul principal al Wtdd-urilor a lui Emi-tt nu au fost intamplatoare ,si multe altele),D-ul Pralea a trebuit sa anuleze un turneu din cauza lor,Dan Chirap tocmai renunta dupa multa vreme la conducerea Amatur,de asemeni Tokos Pal la fel ,deci eram o echipa care nu era in gratiile conducerii.Si atunci am apelat la Sorin Petrisor cu care am inceput organizarea de evenimente in Amatur si cu Bogdan cu care am o colaborare f.buna ,si cu toti am reusit intr-un timp record sa dam o forma cat de cat organizarii Turneului si pe data de 2 Octombrie am transmis informatiile finale ,conducerii Amatur ,lui Marcel pt a putea fi postat pe forum ,sarcina pe care si-o asuma Conducerea Amatur.Temerile mele referitoare la lipsa de transparenta si incapacitatii de acceptare a unor reguli deja stabilite de Echipa Organizatoare a Turneului Campionilor au inceput sa isi faca prezenta.Anuntul turneului se modifica si din "Taxa 50 de lei,Copii 30 lei ,apare taxa 50 de lei si 30 de lei Copii ,si persoanele cu dizabilitati scutite " chiar daca pe mine ma deranjeaza foarte mult acest slogan care mi-se pare fals,dar deh din popularitate facem si asa ceva.Mai apoi apar tot felul de modificari cum ar fi Departajarea jucatorilor cu acelasi nr de victorii ,sa fie la pasul 4 punctaverajul . ca de accea am cheltuit peste 3000 de euro sa pun la dispozitie mese de arbitraj si scorare,dar vezi doamne din nou imi da cu regulamentul in cap ca trebe respectat. Respectarea anuntului de arbitraj asa cum l-am gandit fara insarcinarea sefilor de grupa si fara completarea de catre seful de grupa a rezultatelor la final,dar impotriva vointei mele se posteaza pe forum acele aberatii care dezlantuie in telefonul meu o adevarata eruptie de impotriviri la care au fost martori toti din echipa Organizatoare.
Cred cu tarie ca aceste lucruri pe care i-am cerut lui Marcel sa le discute in conducerea Amatur si nu a facut-o,pt ca am stat in permanenta de vorba cu o mare parte din cei din conducere de vb telefonic si nu erau informatii de aceste aspecte,asa cum am facut eu cu fiecare decizie a acestui Turneu al Campionilor cu Echipa Organizatoare.Deasemeni intregul concept pe care l-am gandit cu Echipa Organizatoare,si transmis lui Florin Apian ca sa il implementeze in program,si cu cei de la IT sa realizeze un Rezultat Live ,si o organigrama astfel conceputa sa functioneze acest turneu a fost de toata lumea acceptata ,in afara de Marcel care nu a aceptat ceea ce trebuia sa faca si din nou a facut greseli in gestionarea rezultatelor.In toate salile a functionat totul perfect cu Organizatorii turneului care au gestionat pupitru perfect cu o munca fantastica si rezultatele live au fost in permanenta cu o regularitate extraordinara,Bodeanu la Open,Vela la Incepatori si Chirap la Elit unde volumul de munca a fost dublu si a fost facut fara cusur,si pot sa il consider pt treaba facuta pe Dan Chirap eroul meu, si nu asa cum a fost prezentat de Marcel in postul anterior ca au suplinit organizatorii cand plecau de la calculator.Situatia care nu am vrut sa degenereze a fost cand Marcel nu a acceptat ca Sorin Petrisor sa fie Organizatorul de pupitru si sa se ocupe pupitru cu toate sarcinile lui,deoarece eu ii rugasem sa ramanem cu rezultate Live pe www.amatur .ro si www.cupacentenar.ro acolo unde au fost pregatite de Florin Apian si Bogdan.Dar acest episod il trec la nereusite si pe viitor voi fi mai consecvent in a gestiona astfel de minusuri.Poate nu mai reusesc sa fiu obiectiv dar am fost in toate salile de mai multe ori si mi-sa parut ca toate functioneaza in parametri stabiliti ,doar cu dedesupturile cunoscute de mine.Una peste alta nu am nimic personal cu Marcel ,dar in ceea ce tine de organizare turnee a facut prea multe greseli deoarece incearca sa faca prea multe singur si fara ajutorul nimanui.Gata cu rautatile ,si imi cer scuze public daca cineva se simte lezat de postarile mele care sunt de multe ori prea directe ,dar sunt fapte ce eu personal le simt si traiesc si imi doresc sa le exprim.



Mulțumirile AmaTur România se îndreaptă către:
- Dl. Constantin Pralea, care a știut să găsească combinația perfectă pentru Succes;
- Dl. Mircea Hava, primarul gospodar al municipiului Alba Iulia, care a dat o importantă m?nă de ajutor sportului de masă;
- Dl. Dumitru Beltechi, neobositul manager al Turneului, care nu cred că a dormit mai mult de 10 ore în intervalul Vineri, Sâmbătă, Duminică;
- Dl. Florin Apian, care a dus din nou site-ul AmaTur la un alt nivel, suplinind astfel cu succes problemele apărute pe www.tenisdemasa.ro de la interesul extraordinar al forumiștilor;
- Dl. Dan Bodeanu, Dl. Tokos Pal, Dl. Claudiu Vela pentru modul în care au reușit să facă față grupelor inferioare și să posteze Live rezultatele. (Pe mine, unul, m-a epuizat ziua de sâmbătă. Eram mai puțin obosit când țineam singur un turneu cu 4 categorii, jucam și mai țineam și un turneu B prin telefon);
- Dl. Dan Chirap, Dl. Sorin Petrisor, cei care au suplinit Organizatorii tehnici când trebuiau să plece de la calculator;


Gata cu rautatile ,trecem si la lucruri mai exacte.Nu vreau sa intru in detali din spatele gestionarii acestui turneu cu toata sarea si piperul,dar in cateva cuvinte,povestea problemelor,:-containerul cu logistica de 50 de mese ramane blocat in zona India din cauza cutremurelor din zona aceea cu riscuri de tsunamii,si impreuna cu cei de la Gewo schimbam planul de aprovizionare,care da multe batai de cap si pana la urma cu ajutorul unor forumisti,reusim sa aducem o alta logistica din toate colturile Europei,in proportie de 90% noua.Dimensiunile la tricouri ne creeeaza cele mai mari probleme si nu reusim sa dam comanda pt culoarea galbena care dureaza intre 6 si 8 saptamani la aceste cantitati si dimensiuni dorite,recurgand la solutia extrema de a achizitiona material si a face niste chestii galbene..Nedefinitivarea actualizarii si nedefinitivarea listelor finale a reprezentat pt mine cel mai urat cosmar din gestionarea acestui turneu ,cu fise schimbate si etichete si tricouri tiparite si schimbate pana mi-am auzit-o de la o doamna de la d-ul Pralea ca le-am bolunzit cu listele.(Este vorba de cele aproape 300 de tricouri din care s-a format drapelul la Sala Principia si au fost daruite de Echipa Organizatoare ,si care in proportie covarsitoare s-au si potrivit(In afara de d-ul Marian Bogdan care s-a ratacit plasa ,dar o va primi cu revenirea mea in tara)).Neinceperea utilarii salilor din cauza a citorva profesori caposi ne intarzie cu umbrirea si asezarea logisticii,listele cazarilor reimprospatate si reimprospatate creeaza din nou probleme la cazarii,caderea lumini in sala de Avansati ne aduce marii emotii noua si mai ales lui Marcel,ramanerea fara mancare la masa festiva unde am calculat 320 de persoane si vor vii peste 350 ,o alta problema de infarct,in rest numai nimicuri.



Cifre.-In jur de 3500 de ore de pregatire pt acest turneu (fara cei din Amatur care la desfasurare turneu 3x6 ore si 6x 3 prima zi si 4x4 a doua zi,=52 de ore)
-Peste 50 de persoane implicate cu un volum de peste 10 ore
-Peste 30 de persoane implicate cu un volum sub 10 ore
-Peste 10 tone de materiale manipulate de cateva ori
-Peste 20000 km parcursi (din care eu vreo 15000 km)
-Peste 2000 de pagini tiparite,2000 etichete
-Peste 330 de cadouri pregatite
-Peste 350 de portii de mancare
-Peste 180 de cazari gestionate
-Peste 140 000 lei buget -din care in jur de 50000 lei logistica achizitionata,garduri ,mese arbitraj,scorare si cosuri ,
-restul fiind sponsorizare Gewo ,mese+filee care pana acum m-au dus la 16000 lei transport si daca nu vand mesele si fileele ,sigur inca cel putin 4500 lei
- Peste 70000 lei eveniment,din care echipa Emi +Pralea cred ca 70%,Primaria,urmata de cativa sponsori ,uni deja afisati si cunoscuti si alti inca nefacuti publici.(fara
sponsori Amatur)
-Echipa organizatoare in frunte cu Pralea 1,Pralea 2,si multi din spatele lor ,Emi,Pali,Dan,Raluca,Sorin,Lili,Dima au depus o munca voluntara care a fost rasplatita de
recunostintele majoritatii dumneavoastra.

Bilantul- Multa lume multumita .
-Fara incidente majore
- 12 mingi sparte,vreo 6 disparute
-2 mese rupte picioarele la transport ,una rupt blatul
-o masa gasita dimineata cu o sticla de apa varsata pe ea ,umflata suprafate pe jumate de blat
-cateva garduri rupte si 2 mese de arbitraj,si un scorer lipsa.(s-ar putea sa fie ratacit)
-incasare de 12600 de lei
-O echipa pe care o reprezint ,si am reprezentat-o la acest eveniment care cu siguranta v-a mai organiza si alte evenimente,dar NU in acest Amatur cu o astfel de conducere si regulament.


Concluzia vazuta prin ochi managerului.

Am incercat sa contracarez toate neregulile sesizate la ultimele turnee A+(o parte am reusit ,unele nu,dar au trecut cu vederea fiind suprimate de starea de bine a tuturor,inclusiv a mea,ca altfel ma luptam cu multi deja) unde consider ca conducerea Amatur si neimplicarea ei si a sistemului sunt vinovate si nicidecum organizatorii locali care de cele mai multe ori fac tot posibilul sa iasa bine si se supun la niste eforturi colosale.De la A+ de la Mediaș unde gestionarea si planul l-am facut impreuna cu alte 3 persoane ,Gelu,Marcel si Pali ,unde aceasta echipa a functionat ,la celelalte turnee s-a vazut lipsa. In conducerea Amatur se afla persoane ,cred ca toate, pe care le apreciez pentru eforturile organizatorice,care sunt motorul acestei miscari,persoane care le respect pentru toata munca dusa in spatele turneelor ,etc,etc,imi e plina tolba de laude ,dar cand e vorba de Conducerea Amatur,si coordonarea circuitului am ceea mai proasta parere ,in tot ceea ce inseamna managementul lui.Mi s-a mai reprosat ca tintesc la o functie ,s-a vazut in ultimi ani cate am avut in Amatur ,si sper sa am tot atatea de acum incolo ,dar cum am promis si in perioada propunerilor ,voi milita de azi in colo pt infintare unei asociatii Amatur democrata si legala unde conducerea sa fie aleasa prin vot.

Laude si Multumiri

1.D-ul Pralea nota 100 Luci Pralea nota 100 ,Primarul Mircea Hava nota 100
2.Tokos Pali,Dan Chirap,Sorin Petrisor fara de care nu ar fi fost rezultatele acestui turneu.
3.Echipa locala care a fost foarte mare si implicata,Raluca,Lili,Dima,sprijiniti in deaproape de Ioana,Istvan,Mihaela.
4.Gestionarea turneului care trebuie sa recunoastem a functionat asa cum l-am pregatit ,din timp cu mai putine batai de cap,de la Acreditare si pana la grupe cred ca nu era nimic de intervenit,dar Live-ul ne-a tinut in priza toti Organizatorii de Pupitru,unde tin sa il apreciez pe Dan Chirap pt gestionarea celor 16 grupe fara nici o eroare ,Dan Bodeanu pt cele 12 grupe de open deasemeni fara erori mari ,doar cu o scapare de notificare a unui loc in grupa,Claudiu Vela care nu a avut nici o problema cu cele 4 grupe de incepatori si pe Marcel Giosan care a vrut sa duca tot si sa faca si postari live pe forum si a gresit din nou,noroc ca nu a influentat clasamentul grupei.
5.Organizatori Tehnici care au misunat printre participanti si au avut grija sa porneasca motorul grupelor si al eliminatorilor,Marcel Giosan,Tokos Pal,Florin Apian si Claudiu Vela si ajutoarele lor ,bineinteles care au avut,la open Vladoiu Gelu si Kantor Imre si la sala mare Toma Florin ,Cozma Cata ,Fratea Aurel.
6.Tuturor celor care au contribuit de la inceputuri si inca mai sunt implicati inca care nu au fost mentionatii dar am simtit sprijinul lor.
7.Tuturor participantilor care au facut posibil reusita acestui eveniment.

P.S. Pentru o mai buna intelegere a EVENIMENTUL Turneul Campionilor "Cupa Centenar" a fost organizat de o Echipa Organizatorica Eveniment condusa de D-ul Pralea si Subsemnatul cap -coada cu tot cu premiere categorii,sub egida AmaTur ,iar Premierea Amatur si a Campionilor judeteni a fost pregatita exclusiv de Conducerea Amatur.
Gestionarea efectiva a desfasurarii competitiei sportive a fost tot in sarcina Echipei Organizatorice Eveniment cu sprijinul Coordonatorilor mai sus mentionatii.

P.S.1 Aceasta postare imi apartine ,si a fost consultata pe parcursul intregii zile de catre D-ul Pralea,Tokos Pal ,Dan Chirap si Sorin Petrisor de la care am si primit acceptul de postare.


Acelasi EMI
 
Ultima editare:
Hopa,asta este balada lui Pintea Emi haiducul :)Ai cel mai fain LIKE de la mine se stie:loyal:

Se pare ca adevarul in forma lui deranjeaza si supara si nu e apreciat,8 like-uri ,dar propaganda ,ridicatul in slavi ,etc,etc aduce 55 like-uri.

"Chiar dacă supără, chiar dacă deranjează susceptibilități și prejudecăți redutabile, Adevărul trebuie spus în gura mare. A-l ocoli sau mistifica ?nseamnă să faci pact cu Diavolul, Tatăl Minciunii."
Petre Tutea

"Se spune că intelectul e dat omului ca să cunoască adevărul. Intelectul e dat omului, după părerea mea, nu ca să cunoască adevărul, ci să primească adevărul."
Petre Tutea



Unul dintre cei mai mari intelepti si filozofi contemporani ,Petre Tutea aflat pe patul de moarte isi exprima un ultim regret care nu l-am inteles o vreme ,dar incepe sa se contureze.
" Un tâmpit mai mare ca mine nu există. Să fac treisprezece ani de temniță pentru un popor de idioți! De asta numai eu am fost în stare."
 
Ultima editare:
Se pare ca adevarul in forma lui deranjeaza si supara si nu e apreciat,8 like-uri ,dar propaganda ,ridicatul in slavi ,etc,etc aduce 55 like-uri.

"Chiar dacă supără, chiar dacă deranjează susceptibilități și prejudecăți redutabile, Adevărul trebuie spus în gura mare. A-l ocoli sau mistifica ?nseamnă să faci pact cu Diavolul, Tatăl Minciunii."
Petre Tutea



Unul dintre cei mai mari intelepti si filozofi contemporani ,Petre Tutea aflat pe patul de moarte isi exprima un ultim regret care nu l-am inteles o vreme ,dar incepe sa se contureze.
" Un tâmpit mai mare ca mine nu există. Să fac treisprezece ani de temniță pentru un popor de idioți! De asta numai eu am fost în stare."
Nenea Emi dar nu te stresa prea tare,, Nu mor cai cind vor ciini’’stai linistit!adevarul doare dar e cel mai relevant si va triumfa! Timpul le va spune pe toate!Respect!
 
Dupa o discutie telefonica de peste 40 min, multe lucruri sper ca le-am lamurit, dar e bine sa ramina si scrise, deoarece "verba volant, scripta manent", cum spune un vechi proverb latin.

Si as vrea sa punctez citeva din lucrurile cu care nu suntem de acord, si anume:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
se prevedea o situatie foarte complicata ,deoarece eu unul ma aflu in dizgratiile conducerii Amatur
Acelasi EMI
Nici-unul din cei ce comercializeaza echipamente de tenis de masă nu se afla in aceasta situatie, ba din potriva, este o onoare pentru fiecare organizator de a avea linga el, atunci cind se inhama la organizarea unui turneu, un stand de la firma respectiva, si de aceea il si anunta cu bucurie in anuntul turneului.
Asa ca Emi draga, daca pe viitor vei putea onora cererile organizatorilor, este un lucru benefic pentru miscarea Amatur, si niciodata Comitetul Director nu va fi impotriva.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dupa turneul din 22 septembrie de la Arad unde am avut mai multe discutii cu D-ul Pralea ,ne-am intalnit la Alba Iulia vreme de 2 zile in care a reusit sa ma induplece sa fac parte din echipa organizatorica ca manager al acestui proiect.Stiind toate provocarile,sau o parte din ele ,cunoscind incapacitatea conducerii Amatur de a se implica intr-un astfel de proiect ,dar emitand pretentii la respectarea regulamentului ,am inceput sa imi formez echipa proprie si sa gandesc tot planul de organizare si desfasurare impreuna cu aceasta echipa care a fost formata din Pralea Constantin,Eu,Tokos Pali,Chirap Dan,Sorin Petrisor si IT-istul Bogdan Cucoranu.


-Peste 140 000 lei buget -din care in jur de 50000 lei logistica achizitionata,garduri ,mese arbitraj,scorare si cosuri ,
-restul fiind sponsorizare Gewo ,mese+filee care pana acum m-au dus la 16000 lei transport si daca nu vand mesele si fileele ,sigur inca cel putin 4500 lei
- Peste 70000 lei eveniment,din care echipa Emi +Pralea cred ca 70%,Primaria,urmata de cativa sponsori ,uni deja afisati si cunoscuti si alti inca nefacuti publici.(fara
sponsori Amatur)
-Echipa organizatoare in frunte cu Pralea 1,Pralea 2,si multi din spatele lor ,Emi,Pali,Dan,Raluca,Sorin,Lili,Dima au depus o munca voluntara care a fost rasplatita de
recunostintele majoritatii dumneavoastra.

-incasare de 12600 de lei

Conducerea AMATUR poate organiza orice Turneu al Campionilor, dovada fiind toate turneele organizate pina acum.
Dar nu are rost sa comparam acest turneu , unde bugetul alocat a fost de citeva ori mai mare decit tot bugetul Amaturului pe ultimii ani....

De fapt se si observa ca s-au incasat doar 12600 lei din taxa de inscriere (taxa pe care unii o considera foarte mare), in conditiile in care bugetul a fost de 12 ori mai mare decit incasarile (140.000 lei)

Felicitari pentru munca depusa, pentru organizarea turneului ce va ramine de referinta in istoria Amaturului, D-lui Pralea, Emi, si ceilalti vazuti si nevazuti ce au contribuit la buna desfasurare a turneului.
 
Dupa o discutie telefonica de peste 40 min, multe lucruri sper ca le-am lamurit, dar e bine sa ramina si scrise, deoarece "verba volant, scripta manent", cum spune un vechi proverb latin.

Si as vrea sa punctez citeva din lucrurile cu care nu suntem de acord, si anume:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nici-unul din cei ce comercializeaza echipamente de tenis de masă nu se afla in aceasta situatie, ba din potriva, este o onoare pentru fiecare organizator de a avea linga el, atunci cind se inhama la organizarea unui turneu, un stand de la firma respectiva, si de aceea il si anunta cu bucurie in anuntul turneului.
Asa ca Emi draga, daca pe viitor vei putea onora cererile organizatorilor, este un lucru benefic pentru miscarea Amatur, si niciodata Comitetul Director nu va fi impotriva.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Conducerea AMATUR poate organiza orice Turneu al Campionilor, dovada fiind toate turneele organizate pina acum.
Dar nu are rost sa comparam acest turneu , unde bugetul alocat a fost de citeva ori mai mare decit tot bugetul Amaturului pe ultimii ani....

De fapt se si observa ca s-au incasat doar 12600 lei din taxa de inscriere (taxa pe care unii o considera foarte mare), in conditiile in care bugetul a fost de 12 ori mai mare decit incasarile (140.000 lei)

Felicitari pentru munca depusa, pentru organizarea turneului ce va ramine de referinta in istoria Amaturului, D-lui Pralea, Emi, si ceilalti vazuti si nevazuti ce au contribuit la buna desfasurare a turneului.

Nea Florine,ziceai acum ceva vreme intr-un post sa nu comparam merele cu perele.Pai ce are sula cu prefectura.Cred ca sunteti toti din conducere setati pe EMI-TT.Lasati-l in pace pe EMI-TT ca a sponsorizat in tenis de masă cat alti inca nu au facut cifra de afaceri,si e normal sa fie in gratile orcarui organizator ,dar nu de el e vorba,ci de Emi pasionatul de tenis de masă care s-a atasat de acest Circuit prin 2012 (cand EMI-TT nici macar nu era proiectat) si de atunci incoace incearca sa imbunatateasca si sa implementeze lucruri noi,sa fie in pas cu evolutia ,dar mai tot timpul este contrat ,si privit cu scepticism, citez daca nu iti aduci aminte de undeva de prin Asociatie "iar a venit Emi si isi da aere de Germania,si incepe sa fie arogant...." si multe alte ce mi-au ajuns prin fata ochilor si urechilor.Si cand vezi si simti atata afectiune,si nu numai odata ,plus ca am mai fost tarat si prin Asociatie sa dau cu subsemnatul,deh dreptul la replica ,si nu de putine ori ,public sau in sectiunile ascunse apar astfel de mesaje "rog o analiza, preferabil in sistem de urgenta, a modului in care se fac inscrierile la turneul de la Vintu de Jos ptr ca nu mi se pare deloc in regula sistemul implementat de organizator." ,de parca sunt un infractor care trebe pus in sesiune extraordinara sub acuzatie.Si mai sunt multe altele pe care deocamdata e bine sa le las acolo unde sunt.

Eu personal asa simt de mai multa vreme si nu imi poate nimeni umbla la sentimente.Sunt in dizgratiile conducerii.

P.S. In ceea ce priveste standul de vanzare nu de putine ori nici macar nu am desfacut cutiile la anumite turnee unde au fost si ceilalti vanzatori,si acum la T.C unde TREBUIA la dorinta Sponsorului Gewo sa montez in toate cele 3 sali cate un stand ,am preferat sa expun 2 rucsace si atat din respect fata de ceilalti,si anul acesta cred ca am facut loc tuturor si eu am stat mai retras ,chiar am inchis si Site-ul de aproape 6 luni.

Din nou amesteci organizatorii de turnee ,care am mentionat de nenumarate ori ca ii apreciez pt munca depusa si care fac parte si din conducere,dar acolo intrunesc o alta functiie ,de coordonatorii Amatur.
Sa iti spun eu ce am vazut in ultimi 6 ani ca face conducerea Amatur cand e vb de Turneul Final.Se ocupa de pregatirea premierilor Amatur ,ajunge cu o zi inainte de turneu ,pe la amiaza si intra direct in sedinta de sfarsit de an unde se discuta problemele Amaturului si nicidecum ale Turneului Final ,si de aici vad eu incapacitatea Conducerii Amatur de a se implica in organizarea unui turneu de anvergura.
Vad ca mai toata lumea din conducere percep aceste afirmatii ale mele ca o ofensa personala la adresa membrilor ei,dar nu vor sa accepte ca sistemul dupa care se ghideaza aceasta conducere nu este de a se implica activ ,ci doar de a coordona activitatea Circuitului,dar aceasta confuzie vine si de la faptul ca persoana coordonator ,coordoneaza si gestioneaza propriai persoana organizator.Degeaba incerc,si nu sunt singurul ,sa va deschidem ochii ca acest Circuit ia amploare si are nevoie de comisi independente pe mai multe laturi ,si functiile multiple detinute de membrii conducerii nu duc la o buna gestionare ,una transparenta si deschisa fata de membri ei,si vor aparea din ce in ce mai multe conflicte.Nu este normal acest cumul de functii sau sarcini ,si moderator ,si coordonator,si in comisie ,si organizator,si in comitet,si pregatitor de premiere,si admin de fb,si initiator de Wtdd .si inca nu stiu cate alte,nu ca nu agreez eu situatia ,ci ca devine periculoasa pentru propriai persoana si cedeaza.

Imi vin din nou in minte citate ale lui Octavian Paler si Petre Tutea si e bine sa ma opresc aici.

P.S."Dar nu are rost sa comparam acest turneu , unde bugetul alocat a fost de citeva ori mai mare decit tot bugetul Amaturului pe ultimii ani....",,Eu nu m-as culca pe sloganul asta ,ca daca era sa ma culc nici bugetul T.C nu ajungea unde a ajuns.Si daca ar fi sa ma pun in locul vostru ,as demonstra ca sunt o conducere competenta si as adopta strategii de atragere a unui buget pe anul urmator mai mare decat a fost instare Pralea si cu Emi si le-as demonstra CAPACITATEA ,ca altfel veti ramane tot la nivelul de INCAPACITATE.


Cine are cap sa priceapa ,e de partea mea ,cine nu imi cer scuze.
Acelasi EMI
 
De ce umbriti acest frumos Turneu Final cu posturi care-si au locul in alta parte ?
De ce nu creati un topic la care sa ne expunem si "noi" punctul de vedere, eventual puteti discuta si de prea ravnitele posturi de conducere.
A fost un turneu de exceptie, toata lumea a fost multumita de ce-ati realizat iar acum dati cu piciorul in galeata plina precum vaca dupa ce a fost mulsa.
As propune sa va mutati cu discutiile vis a vis de coordonare Amatur intr-un nou topic, dati Cezarului ce-i al Cezarului si lasati aici doar o amintire frumoasa, altfel e pacat de realizarea ei.

Respect.
 
Ultima editare:
De ce umbriti acest frumos Turneu Final cu posturi care-si au locul in alta parte ?
De ce nu creati un topic la care sa ne expunem si "noi" punctul de vedere, eventual puteti discuta si de prea ravnitele posturi de conducere.
A fost un turneu de exceptie, toata lumea a fost multumita de ce-ati realizat iar acum dati cu piciorul in galeata plina precum vaca dupa ce a fost mulsa.
As propune sa va mutati cu discutiile vis a vis de coordonare Amatur intr-un nou topic, dati Cezarului ce-i al Cezarului si lasati aici doar o amintire frumoasa altfel e pacat de realizarea ei.

Respect.

Sorine ,cine umbreste acest frumos Turneu Final? Eu? pentru ca am expus adevarul in forma lui reala? Eu si echipa care am muncit pe branci la acest eveniment,si relatam pas cu pas ce a fost in spatele lui?Sorine imi pare rau sa aud asta de la tine,dar asta este daca asa e perceptia,vreau sa mentionez ca pe toti din echipa care a participat la acest eveniment ne-a deranjat FOARTE tare aceasta postare care contine o gramada de neadevaruri si prea multe populisme.Si o sa le reiau punctual chiar daca v-ati saturat de astfel de postari.

1."Cum s-a vazut Turneul .......din punctul de vedere al Organizatorilor"
-nu este punctul niciunui dintre organizatori aici ,ci doar al lui Marcel (nu cred ca s-a consultat cu cineva din Organizatori.)

2.Primul hop de care ne-am lovit a fost faptul că nu reușeam să organizămmasa festivă și fazele finale în aceiași zi.

-Asta a fost programul conceput de Marcel cu Pralea la o prima discutie,Cel de mai jos ,si prezentat pe forum.In momentul care am preluat sarcina de manager al Evenimentului i-am prezentat D-ului Pralea imposibilitatea sustinerii acestui plan din cauza timpilor calculati care erau mult mai mici decat timpi reali,si se preconiza un alt A+ dezastru,si atunci am intocmit 3 planuri variante si le-am prezentat D-ului Pralea.Nu a fost nici un hop ci doar niste calcule reale ,care dupa cum s-a vazut au si fost posibile si realizabile.


Turneul Campionilor "Centenar 2018", Alba Iulia - 03.11.2018


Programul zilei:

1. Festivitate de premiere "Campionii AmaTur" - Sala Principia Cetatea Alba Iulia: 08.15-10.00



2. Grupe inferioare E/O/A/Î - 10.15-15.00
a. Sala de sport a Colegiului "Horea, Cloșca și Crișan" - 12-14 mese



b. Sala de sport a Colegiului Tehnic "Apulum" Alba Iulia (Sala tip Nastase fara tribune) - 12-16 mese



c. Sala de sport a "Universității" Alba Iulia - Sală Năstase cu tribuna (perdele la geamuri, iluminat excelent) 16-20 mese



3. Masa de prânz - Restaurantul Hotelului Cetate Alba Iulia - 15.15-16.30



4. Tablouri eliminatorii (3 săli) - 17.00-20.00



5. Festivitate de premiere - 20.00-20.30



Sălile de sport ale Colegiilor Apulum și Horea, Cloșca și Crișan sunt în aceiași curte. Din curte se traversează parcul pentru a ajunge la Hotelul Cetate, respectiv Cetatea Alba Iulia, unde este Muzeul Principia. Cele două săli, Muzeul Principia și Hotelul Cetate se află poziționate la aproximativ 500 m unele de altele.
Sala de sport a Universității se află la 1 km distanță de primele două, iar pentru jucătorii care vor fi repartizați acolo se va pune la dispoziție un autobuz care să-i transporte de la Cetate la Universitate și de la Universitate la Hotel Cetate și retur la masa de prânz.

Evenimentul va face parte din manifestările dedicate Centenarului și va beneficia de expunere media, săli de sport, săli de premiere, săli de mese gratuite sau sponsorizate.
De asemenea, evenimentul va fi transmis on-line de către ABsport.ro
Intervalele orare sunt aproximative și pot suferi modificări în funcție de necesitățile de la fața locului.
Programul exact va fi anunțat în topicul turneului, topic care va fi postat cu aproximativ o lună înainte de eveniment.

3.Propunerea de a muta fazele finale Duminică ne-a luat prin surprindere pe toți

Pe cine a surprins? Care toti?Pe mine nu m-a surprins pentru ca a fost singurul plan realizabil la cate trebuia sa tin cont si se dorea pus in practica.(am eliminat multe alte si decalat chiar si in ziua de Vineri si am suplimentat cu personal.Plus ca am dus o lupta sa primim listele finale Joi seara si nici decum Vineri la ora 21.,dar s-a facut un compromis si le-am primit Vineri la amiaza la 12.00)

4.Surpriza pentru noi toți a fost că acest mod de desfășurare a fost foarte bine primit de participanți
-Din nou surpriza .Pentru cine? Pentru mine nu Sorine pentru ca am stat de vorba zeci si sute de ore cu diferite persoane de tot felul sa vad cum va fi perceput ,daca va fi acceptat etc.etc.,adevarata munca de pregatire.,dar din nou ce sa mai zic.

5.Cum a arătat ziua de duminică la Sala Universității?
-Asa cum am planificat-o si speram sa iasa ,chiar daca am avut o gramada de sceptici in spate.

6.A doua problemă cu care ne-am spart capetele a fost arbitrajul.
Nu stiu cine si-a spart capetele ,a fost conceptul meu cap coada fara nici o modificare pe care l-am prezentat lui Florin si l-a transpus in Fisier.(Mii de multumiri lui Florin care sper sa nu isi fi spart capul.)

7.Când au început eliminatoriile prima întrebare pe care am primit-o a fost: Cine ne arbitrează?
Le-am răspuns că nu mai e nevoie de arbitru, întru-cât nu ne mai interesează setaverajul.

-Complet fals deoarece si pentru aceasta etapa am gandit si Florin a implementat in fisier cum se desfasoara, si fisele de arbitraj la Open le-am tiparit chiar eu si D-ul Bodeanu chiar ia strigat cu arbitru corect pana sa iasa fisele.,si la elite am vazut ca s-au tiparit.Dar ...

Citat Regulament Arbitraj T.C.

"Pt Tablou de 64 Elite si 16 Incepatori
Desfășurarea meciurilor de pe tabloul eliminatoriu va avea loc în ordine, de sus în jos, primul meci (masa 1) fiind cel dintre favoritul 1 și favoritul 64.
Pentru arbitrajul meciurilor din prima rotație a turului I (primele 16 meciuri) se vor desemna jucători din partea de jos a tabloului care nu joacă în prima rotație.

Pt Tablou de 48 Open si Avansati

Primul meci va fi arbitrat de jucatorii care au Bey.

Pentru arbitrajul meciurilor din a doua rotație a turului I (ultimele 16 meciuri) se vor desemna jucătorii care au pierdut în prima rotație.
Pentru arbitrajul meciurilor din turul II se vor desemna jucătorii care au pierdut în cea de-a doua rotație a turului I.
Pentru arbitrajul meciurilor din turul III se vor desemna jucătorii care au pierdut în turul II."

8. nu am avut suficiente mese de arbitraj pentru câți voluntari existau.
-ma pufneste rasul .populisme.dar deh pe tine nu te intereseaza adevarul si doar vorbe frumoase.

9.- Dl. Dumitru Beltechi, neobositul manager al Turneului, care nu cred că a dormit mai mult de 10 ore în intervalul Vineri, Sâmbătă, Duminică;
- Dl. Florin Apian, care a dus din nou site-ul AmaTur la un alt nivel, suplinind astfel cu succes problemele apărute pe www.tenisdemasa.ro de la interesul extraordinar al forumiștilor;


- sunt convins ca nici pe Florin ,asa cum nici pe mine nu ma intereseaza laudele si ridicatul in slavi ,dar sa pui astfel problema,ca Florin "a suplinit" e jignitor la adresa lui ,ci mai degraba s-a depasit pe sine si ne-a pus la punct un fisier modern si adaptat noilor conditii ,si de asemeni sa accentuezi orele de somn in semn de recunostiinta ma face sa ma simt jignit in aceasta postura.

10.- Dl. Dan Bodeanu, Dl. Tokos Pal, Dl. Claudiu Vela pentru modul în care au reușit să facă față grupelor inferioare și să posteze Live rezultatele. (Pe mine, unul, m-a epuizat ziua de sâmbătă. Eram mai puțin obosit când țineam singur un turneu cu 4 categorii, jucam și mai țineam și un turneu B prin telefon);
-aceasta omisiune a lui Dan Chirap o consider din nou o jignire adusa unui membru a echipei organizatorice si aici pretind scuze publice sau private.

11.- Dl. Dan Chirap, Dl. Sorin Petrisor, cei care au suplinit Organizatorii tehnici când trebuiau să plece de la calculator;
-Deci Amaturu din nou multumeste ORGANIZATORILOR acestui eveniment ca au fost si ei pe acolo si au suplinit ,eu sincer am izbucnit in plans de ciuda cand inainte sa accept uni m-au avertizat ca asa o sa patesc.As vrea aici si opinia lui FLORIN APIAN.Te rog frumos FLORINE explicane si noua cum a suplinit Dan Chirap pe organizatori cand trebuia sa plece de la calculator.Multumesc anticipat

12.- Dl. Catalin Cozma, Dl. Florin Toma, Dl. Aurel Fratea, Dl. Kantor Imre Zoltan care au vegheat activ la buna desfășurare a turneului;
- eu am fost mai mult pe la open si am vazut ca de la premiere campioni si pana la sfarsit Gelu Vladoiu a fost foarte activ in acea sala,dar deh din nou omisiuni fata de persoanele care nu sunt agreeate.EU PERSONAL iti multumesc tie Gelule cum le-am multumit tuturor celor care au fost implicati in desfasurarea competitiei.

13.- Dnei. Nicoleta Husar si Dnei. Amalia Turcanu, pentru ca si înainte, dar mai ales după turneu nu s-au sfiit să dea o m?nă de ajutor la făcut curat în sală;

-astea sunt multumirile Amaturului catre unul dintre SPONSORII PRINCIPALI ,si celui care la adus printre noi.Doamne fereste si ma pazeste mi-a venit sa cad jos de rusine cand am vorbit cu Amalia si mi-a multumit de laudele primite.

13. s-ar putea să nu mai reușim un viitor Turneu al Campionilor la fel sau chiar mai bun.
-hai sa o lasam asa.




Cum s-a văzut Turneul Campionilor "Cupa Centenar" din punctul de vedere al Organizatorilor?

Eu, personal, am avut încredere încă de la început că acest Eveniment nu poate fi decât o reușită, cu condiția ca la Alba Iulia toți factorii implicați să-și dea m?nă cu m?nă și uniți în "cuget și simțiri" să tragă căruța (Ferarri-ul AmaTur :)) împreună, în aceiași direcție.
O dată convins Emi, că Domnul Pralea trebuie ajutat să-și ducă la îndeplinire planurile, au început telefoanele:
-sistem de joc;
-număr de participanți;
-număr de mese;
-tatonarea la Gewo pentru asigurarea logisticii;
-?nglobarea în desfășurătorul turneului a Festivității de Deschidere și a Mesei festive;
-vizite la fața locului: măsurare săli, identificare geamuri pentru umbrire, cronometrare trasee, etc.;

Primul hop de care ne-am lovit a fost faptul că nu reușeam să organizăm masa festivă și fazele finale în aceiași zi.
Propunerea de a muta fazele finale Duminică ne-a luat prin surprindere pe toți. Multă lume spunea că jucătorii vin amestecați și în cazul în care un jucător din mașină se califică pentru meciurile de duminică, ceilalți nu o să vrea să-l aștepte. Ce facem cu ei? Am hotărât să mergem înainte cu această variantă și în cazul în care ne vom confrunta cu o asemenea situație să o rezolvăm punctual, cu ajutor la cazare, transport, etc.
Surpriza pentru noi toți a fost că acest mod de desfășurare a fost foarte bine primit de participanți, în special de cei care s-au calificat în fazele finale și au avut timp de odihnă.
Ba mai mult, ne-am trezit că inclusiv începătorii, care terminaseră concursul sâmbătă seara, au rămas până duminică, mulți dintre ei asist?nd la finale.

Cum a arătat ziua de duminică la Sala Universității? SUPERB!

- 32 de jucători la cele trei categorii (E/O/A) repartizați pe 20 de mese;
- arbitri, chiar și câte doi, la fiecare meci;
- cel puțin 10 cameramani, inclusiv unul profesionist de la televiziunea AB.Sport;
- cel puțin 100 fotografi, telefoanele mobile umpl?nd rețelele de socializare cu fotografiile dumneavoastră;
- live-uri la finale, filmate chiar din două unghiuri diferite;
- atmosferă incendiară la finalele celor 3 categorii;
- finala Elite-lor a avut o asistență record pentru AmaTur: 160 de persoane aplaudând cu frenezie un meci foarte spectaculos;
- festivitatea de premiere E/O/A, una dintre cele mai frumoase la care am participat, toți cei 160 de spectatori rămânând până la fluierul final al arbitrului;
- nici o persoană nu s-a pl?ns că a trebuit să rămână o zi în plus la Alba Iulia;
- ba mai mult, având parte de o zi de toamnă superbă, mulți au completat turneul cu itinerarii turistice, Cetatea Alba Carolina fiind pe primul loc.

A doua problemă cu care ne-am spart capetele a fost arbitrajul.
O dată rezolvată problema logistică, problema cu care ne confruntam era: Cum reușim să-i convingem pe participanți că trebuie să stea două meciuri la rând la masă, o dată să joace și o dată să arbitreze.
Fiind știut faptul că lumea vine să socializeze. La o bere, la o țigară, la un meci din colțul opus al sălii.
Am mers înainte cu arbitrajul, plecând de la premisa că o să avem refuzuri, o să avem discuții, o să avem rezultate trecute greșit. Toate remediabile.
Că o să meargă OK la Open și Avansați, cu ceva probleme la Elite (refuzuri) și probleme mari la începători (lipsă de experiență).
Dar că per total o să avem un procent de reușită de peste 50%, eventual 75% când îndrăzneam să fim mai optimiști.

Cum a arătat experiența Turneului cu arbitraj total? Senzațional!

La Avansați nu am avut nici un arbitru lipsă. Nu am avut nici o ?nt?rziere la masă. Nu au fost discuții între arbitri și jucători (o excepție nefăcând decât să confirme regula).
Când au început eliminatoriile prima întrebare pe care am primit-o a fost: Cine ne arbitrează?
Le-am răspuns că nu mai e nevoie de arbitru, întru-cât nu ne mai interesează setaverajul. Imediat am avut intervenții dintre cei care nu se calificaseră: Pot să arbitrez eu?
Toate meciurile din eliminatorii au avut arbitri.
Incredibilă emulație!
Am înțeles că la fel a stat situația și la celelalte săli.
Duminică, la Sala Universității, nu am avut suficiente mese de arbitraj pentru câți voluntari existau.
Am ajuns să avem finale AmaTur arbitrate de câte doi arbitri. Toată lumea din sală știa cât este scorul.
Vă felicităm pe toți pentru entuziasmul de care ați dat dovadă!
Ați reușit să ne surprindeți la maxim.
Jos pălăria, oameni buni!

Mulțumirile AmaTur România se îndreaptă către:

- Dl. Dumitru Beltechi, neobositul manager al Turneului, care nu cred că a dormit mai mult de 10 ore în intervalul Vineri, Sâmbătă, Duminică;
- Dl. Florin Apian, care a dus din nou site-ul AmaTur la un alt nivel, suplinind astfel cu succes problemele apărute pe www.tenisdemasa.ro de la interesul extraordinar al forumiștilor;
- Dl. Dan Bodeanu, Dl. Tokos Pal, Dl. Claudiu Vela pentru modul în care au reușit să facă față grupelor inferioare și să posteze Live rezultatele. (Pe mine, unul, m-a epuizat ziua de sâmbătă. Eram mai puțin obosit când țineam singur un turneu cu 4 categorii, jucam și mai țineam și un turneu B prin telefon);
- Dl. Dan Chirap, Dl. Sorin Petrisor, cei care au suplinit Organizatorii tehnici când trebuiau să plece de la calculator;
- Dl. Catalin Cozma, Dl. Florin Toma, Dl. Aurel Fratea, Dl. Kantor Imre Zoltan care au vegheat activ la buna desfășurare a turneului;
- Dnei. Nicoleta Husar si Dnei. Amalia Turcanu, pentru ca si înainte, dar mai ales după turneu nu s-au sfiit să dea o m?nă de ajutor la făcut curat în sală;

Am reușit! împreună!

Nu pot spune însă, cum anticipează, unii dintre dumneavoastră, ca odată ridicat standardul s-ar putea să nu mai reușim un viitor Turneu al Campionilor la fel sau chiar mai bun.


împreună suntem AmaTur!


.



Concluzie.

Da Sorine asa este, si iti dau dreptate ca adevarul supara si umbreste,dar incaodata de ce posturi vorbesti ca sunt derutat,de cei ce tin cu dintii de el ? aha ok credeam ca la mine te referi ca deja m-am plictisit cate am avut .
Si nu e vorba de Coordonare Amatur ,ci de realizarea acestei amintiri frumoase.

SI imi cer scuze public de la toti cei care considera ca postarile mele aduc o nota proasta acestui eveniment si il umbresc,si incerc sa nu rastorn galeata cu lapte.
 
Ultima editare:
Este ultimul meu post pe tema acestui subiect..... e pacat sa intinam turneul cu aceste comentarii, si daca se considera ca am deranjat, rog Admin-ul sa-mi mute posturile la Fight.
Credeam ca am lamurit la telefon lucrurile importante, dar chiar daca am si scris, vad ca te victimizezi singur...

.Cred ca sunteti toti din conducere setati pe EMI-TT.Lasati-l in pace pe EMI-TT ca a sponsorizat in tenis de masă cat alti inca nu au facut cifra de afaceri

Eu personal asa simt de mai multa vreme si nu imi poate nimeni umbla la sentimente.Sunt in dizgratiile conducerii.

Acelasi EMI

In plus, nu am tinut (si nici nu vom tine) cont de faptul ca cine sponsorizeaza mai mult, are prioritate....toti sunteti egali, avind in vedere ca sponsorizarea este benevola.
Fiecare cum poate..ca doar nu e concurs.

Cifre.-In jur de 3500 de ore de pregatire pt acest turneu (fara cei din Amatur care la desfasurare turneu 3x6 ore si 6x 3 prima zi si 4x4 a doua zi,=52 de ore)
-Peste 50 de persoane implicate cu un volum de peste 10 ore
-Peste 30 de persoane implicate cu un volum sub 10 ore
-Peste 10 tone de materiale manipulate de cateva ori
-Peste 20000 km parcursi (din care eu vreo 15000 km)

Daca stau sa analizez un pic cifrele anuntate, la o medie de 4-5 ore zilnic pentru pregatirea turneului, ar insemna ca deja pregatim nu turneul de la anul, ci cel peste 2 ani.....deoarece imi da mai mult de 365 de zile cit are un an calendaristic....
Trebuie tinut cont insa ca Amaturul nu inseamna doar Turneul Campionilor....ci toate turneele din fiecare saptamina.....asa ca termenul cred ca se lungeste

Si daca ar fi sa ma pun in locul vostru ,as demonstra ca sunt o conducere competenta si as adopta strategii de atragere a unui buget pe anul urmator mai mare decat a fost instare Pralea si cu Emi si le-as demonstra CAPACITATEA ,ca altfel veti ramane tot la nivelul de INCAPACITATE.

Asa cum am specificat mai inainte, nu este un concurs, care e mai tare din parcare, deci nu intentionez sa demonstrez CAPACITATEA , avind in vedere ca toti facem voluntariat din dragoste pentru acest sport, si nu din alte interese. In plus, cred ca nevasta ar da divort , de la serviciu m-ar da afara, si as ramine, cum se spune, si f...ut si cu banii luati...si asta pt ce? Ca sa demonstrez CAPACITATEA? Nu, multumesc....

Cine are cap sa priceapa ,e de partea mea ,cine nu imi cer scuze.
Acelasi EMI

Cel mai mult ma doare insa aceasta remarca.....una stalinista....cine nu e cu mine e contra mea..

Superb comentariul din link-ul de mai jos...

https://nedeleamariana.wordpress.com/2014/08/20/suntem-cu-totii-diferiti-din-fericire/
 
Este ultimul meu post pe tema acestui subiect..... e pacat sa intinam turneul cu aceste comentarii, si daca se considera ca am deranjat, rog Admin-ul sa-mi mute posturile la Fight.
Credeam ca am lamurit la telefon lucrurile importante, dar chiar daca am si scris, vad ca te victimizezi singur...



In plus, nu am tinut (si nici nu vom tine) cont de faptul ca cine sponsorizeaza mai mult, are prioritate....toti sunteti egali, avind in vedere ca sponsorizarea este benevola.
Fiecare cum poate..ca doar nu e concurs.



Daca stau sa analizez un pic cifrele anuntate, la o medie de 4-5 ore zilnic pentru pregatirea turneului, ar insemna ca deja pregatim nu turneul de la anul, ci cel peste 2 ani.....deoarece imi da mai mult de 365 de zile cit are un an calendaristic....
Trebuie tinut cont insa ca Amaturul nu inseamna doar Turneul Campionilor....ci toate turneele din fiecare saptamina.....asa ca termenul cred ca se lungeste



Asa cum am specificat mai inainte, nu este un concurs, care e mai tare din parcare, deci nu intentionez sa demonstrez CAPACITATEA , avind in vedere ca toti facem voluntariat din dragoste pentru acest sport, si nu din alte interese. In plus, cred ca nevasta ar da divort , de la serviciu m-ar da afara, si as ramine, cum se spune, si f...ut si cu banii luati...si asta pt ce? Ca sa demonstrez CAPACITATEA? Nu, multumesc....



Cel mai mult ma doare insa aceasta remarca.....una stalinista....cine nu e cu mine e contra mea..

Superb comentariul din link-ul de mai jos...

https://nedeleamariana.wordpress.com/2014/08/20/suntem-cu-totii-diferiti-din-fericire/

Vreau sa iti respect decizia ,dar ma simt dator cu 2 remarci.

1.Deturnezi mintea cititorului cind contrazici niste cifre ce sunt reale,sunteti director de fabrica si contabilizati orele angajatilor,eu am aproximat orele la peste 80 de oameni care au facut ceva pt turneul asta,numai cei care s-au oferit sa caute un transport pe bursa cred ca au fost vreo 20 si le multumesc cred ca au cumulat impreuna vreo 100 de ore si nici nu le-am socotit,dar astea sunt lucruri marunte.

2.Va contraziceti singur si stiam si anticipam asa ceva ca am mai auzit de multe ori,putem sa facem ,suntem in stare ,capabili ,dar ce dracu suntem voluntari de ce sa imi rup gatul.
Pentru mine asta inseamna incapacitate,iar pentru dumneavoastra ceea ce fac eu o considerati prostie cu carul sau numai un tampit poate sa isi rupa gatul in halul asta , si sunt un f...ut nesatul ca nu odata am facut treaba asta.Am inteles ideea si imi pare rau ca am ajuns un praia al acelei societati la care tin foarte mult.
Multumesc

P.S. Nu trebe sa va doara ca doar mi-am cerut scuze anticipat,si sincer nu vreau sa cred ca e cineva impotriva mea ,ca nu e deacord cu mine e ok ,dar impotriva ?
 
Emi a spus:
Concluzie.

Da Sorine asa este, si iti dau dreptate ca adevarul supara si umbreste,dar incaodata de ce posturi vorbesti ca sunt derutat,de cei ce tin cu dintii de el ? aha ok credeam ca la mine te referi ca deja m-am plictisit cate am avut .
Si nu e vorba de Coordonare Amatur ,ci de realizarea acestei amintiri frumoase.

SI imi cer scuze public de la toti cei care considera ca postarile mele aduc o nota proasta acestui eveniment si il umbresc,si incerc sa nu rastorn galeata cu lapte.



Om bun, stii foarte bine ca te respect si respect tot ceea ce faci pentru Amatur (direct sau indirect), n-am spus sa nu scrii sau sa nu etalezi detaliile turneului asa cum ai vazut tu sau cum echipa ta s-a straduit din rasputeri ca totul sa fie perfect, am spus doar sa se creeze un alt topic in care sa-ti scrii neplacerile vis a vis de conducere, de problemele cu care te confrunti, de... toate cele.
Ma gandeam ca daca acest topic ar fi ramas doar pentru ceea ce s-a realizat ar fi fost perfect insa...

Si daca tot veni vorba, sa stii ca marea majoritate a participantilor la Turneul Final au fost prezenti pentru ca s-a jucat sub egida Amatur Romania si cu atat dorinta a fost mai mare stiind ca d-nul Pralea va fi gazda si nimic pentru altceva sau altcineva. La fel se intampla peste tot unde gazda este una care te primeste cu caldura.
Ma gandesc ce-ar fi fost daca s-ar fi stiut mai devreme ca se pune la bataie un miliard si jumatate pentru acest turneu! Oare cate dintre magazinele de specialitate sau mai marii Amaturului ar fi putut organiza acest turneu in aceleasi conditii cu acelasi buget cu aceeasi conducere Amatur ?
Sa-ti dau o veste proasta ? N-ai fi fost singurul !
Dar raman in continuare sustinatorul tau fie ca-mi placi sau nu, peste 10-15 ani vei fi doar amintire si tu si eu si multi altii, totu-i trecator. :topsy_turvy:
Sa nu-mi spui ca vrei sa lasi ceva in urma ta ca nu te cred ! :tiger:


Respect.
 
Ultima editare:
Back
Sus